Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal DKO-ONE

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
bbflood

bbflood

Deal DKO-ONE Empty
BerichtOnderwerp: Deal DKO-ONE   Deal DKO-ONE Emptywo 5 okt - 17:54:35

Naar DKO: Lilian Calmejane
Naar ONE: Sandy Dujardin + 7,5M

Ben het vertrouwen in Calmejane wel een beetje kwijtgeraakt. Hij gaat wel naar wanty maar veel verschil in vrijheid gaat het m.i. niet maken. Terug komt Sandy Dujardin. Die in zijn eerste jaar al veel mooie uitslgen in B klassiekers liet zien. Heb er wel vertrouwen in dat daar nog progressie inzit.
Voor Dujardin verwacht ik dat hij wel 4 seizoenen dit niveau gaat halen. Dan kom ik uit op een SV van 35. 10x100 punten=1000 punten= 30M. 30M +35+7,5M=72,5M. Heb Calmejane voor 75M gekocht. Zeg dat ik 2,5M aan prijzengeld heb binnengehaald. Dan is dat ook 72,5M
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf

Deal DKO-ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO-ONE   Deal DKO-ONE Emptywo 5 okt - 18:00:23

Deal klopt

Bij Dujardin zie ik dat hij zich al goed positioneerd, kreeg dit jaar een ideaal programma en aardig wat vrijheid soms zelfs ondersteuning. de marge heeft hij puur op fysiek vlak, mijns inziens en is toch niet meer een echt jong talent ookal kwam hij pas dit jaar t spel in.

Dus waag de gok met Calmejane die misschien weer wat wordt bij Wanty. Heb daar opzich wel vertrouwen in, ondanks dat zn beste jaren al ff terug zijn is hij pas 29 dat moet normaal nog wel een keer goedkomen. Gezien ik Dujardin voor 1 mil kocht en Calmejane al 45 sv heeft was t verhaal Dujardin voor mij sowieso een succes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal DKO-ONE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum