Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De Klaagmuur.

Ga naar beneden 
+22
Joske47
Peter Post Forever
Baske
Patje
Pozzovivo112
Noud
kschiffmacher
Hartstikkebedankt
Mochie07
MelvinBraam
hofsje
Kozer90
Clement
rage
Hapsnurker
Rick Steggerda
bbflood
Chris85
Rawolf
Rico
Flowtosti
Bennyboy
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende
AuteurBericht
rage

rage


Posts : 882
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyma 20 feb - 8:49:27

bbflood schreef:
Clement schreef:
hofsje schreef:
Clement schreef:
Nou ik vroeg me af of de transfers bijgehouden worden of zit daar ook een bepaalde periode aan vast?

Transfers worden bij wk3 meestal per periode pas verwerkt
(Was meer een vraag voor de vraag muur ipv de klaagmuur

Kon de topic vraagmuur niet vinden, heb je een linkje?
Die is er niet.

Ze zijn hier doorgaans erg langzaam in het verwerken van transfers.

Er is al wel hulp aangeboden, maar die is tot nu toe genegeerd.

Twee klachten in één bericht is dit toegestaan? Very Happy

Kleine tip aan Clement: Ik hou in Excel zelf mijn selectie en budget bij.
Je kan altijd afstemmen met je ploegpagina maar bij twijfel heb je altijd je eigen doc ter beschikking.
Gelet op het aantal transfers die je maakt, is dat in de begin periode wenselijk anders kom je soms voor onaangename verrassingen te staan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyma 20 feb - 11:13:44

bbflood schreef:
Clement schreef:
hofsje schreef:
Clement schreef:
Nou ik vroeg me af of de transfers bijgehouden worden of zit daar ook een bepaalde periode aan vast?

Transfers worden bij wk3 meestal per periode pas verwerkt
(Was meer een vraag voor de vraag muur ipv de klaagmuur

Kon de topic vraagmuur niet vinden, heb je een linkje?
Die is er niet.

Ze zijn hier doorgaans erg langzaam in het verwerken van transfers.

Er is al wel hulp aangeboden, maar die is tot nu toe genegeerd.

Wat zei je? bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 951
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyma 20 feb - 16:48:14

Het gebruik van 'Uitleg volgt' ipv een korte beschrijving vind ik zo'n raar fenomeen wat de admins weer onnodig werk kost. Als je een deal kan plaatsen heb je ook 15 seconde extra om eventjes 3 zinnetjes motivatie achter te laten toch, of ben ik de enige die daar echt geen tijd in stopt?

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyma 20 feb - 16:57:49

Bennyboy schreef:
bbflood schreef:
Clement schreef:
hofsje schreef:
Clement schreef:
Nou ik vroeg me af of de transfers bijgehouden worden of zit daar ook een bepaalde periode aan vast?

Transfers worden bij wk3 meestal per periode pas verwerkt
(Was meer een vraag voor de vraag muur ipv de klaagmuur

Kon de topic vraagmuur niet vinden, heb je een linkje?
Die is er niet.

Ze zijn hier doorgaans erg langzaam in het verwerken van transfers.

Er is al wel hulp aangeboden, maar die is tot nu toe genegeerd.

Wat zei je? bounce

Dank
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 776
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyma 20 feb - 17:55:57

Rawolf schreef:
Het gebruik van 'Uitleg volgt' ipv een korte beschrijving vind ik zo'n raar fenomeen wat de admins weer onnodig werk kost. Als je een deal kan plaatsen heb je ook 15 seconde extra om eventjes 3 zinnetjes motivatie achter te laten toch, of ben ik de enige die daar echt geen tijd in stopt?


De Klaagmuur. - Pagina 6 1f602 De Klaagmuur. - Pagina 6 1f602 De Klaagmuur. - Pagina 6 1f602

Rawolf vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1094
Join date : 11-11-19
Age : 32
Location : Rotterdam

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptydi 21 feb - 8:02:26

Omdat het zo is gegroeid dat ik de transfers grotendeels verwerkte, voel ik me hier enigszins door aangesproken. Het klopt dat de transfers niet per direct verwerkt worden. Het verwerken hiervan moet je secuur doen, en vereist best wat klik en typ werk, en daarnaast ook vaak wat reken werk, omdat we iedere deal minimaal even bekijken en beoordelen op waarde.

Om hier toch een klacht van te maken en de naam van het topic eer aan te doen: dat een transfer niet direct verwerkt wordt heeft niet met onwil te maken, maar er zit meer achter het verwerken dan even de computer opstarten en kopiëren en plakken. Ik wil derhalve klagen over het klagen. Heb gewoon eens geduld. Volgens de regels hebben we tot het einde van de periode, dus je staat niet eens in je recht.   Wink

En er is ook een topic voor complimenten. Dat de uitslagen altijd binnen 24 uur (en vaak veel sneller) verwerkt zijn hoor je ook niemand over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptydi 21 feb - 8:46:56

Goedemorgen,

Het was voor mij niet als kritiek bedoeld, vroeg niet voor niets om een vraagtopic. Als beginnend speler heb ik laatste tijd veel deals gemaakt en daardoor kreeg ik aanvragen en voorstellen die ik niet meer kon realiseren. Omdat de betreffende renner al verkocht was, dus vroeg ik mij of hoe vaak dat geupdate wordt. Begrijp echt wel dat het handmatig doorgevoerd moet worden en dat dit even tijd kost, ik was oprecht benieuwd.

Maar goed, ik zal me wel wat terugtrekken. Want opmerkingen worden niet gewaardeerd, inhoudelijke vragen stellen worden niet gewaardeerd. Dacht dat het een open spelletje was waar ook leuk contact met elkaar was over en weer, helaas blijkt de realiteit anders.

silent silent silent

WCEendT vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptydi 21 feb - 9:03:32

Nou Clement, niet zo negatief. De mensen die naar renners vragen die je niet meer hebt moet je meteen doorverwijzen naar je transferlijst. Als het goed is is die altijd actueel bij jou.

Input wordt juist gewaardeerd, dus ga door! Verschil is alleen of het positief of negatief betreft
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptydi 21 feb - 9:50:41

Bennyboy schreef:
Nou Clement, niet zo negatief. De mensen die naar renners vragen die je niet meer hebt moet je meteen doorverwijzen naar je transferlijst. Als het goed is is die altijd actueel bij jou.

Input wordt juist gewaardeerd, dus ga door! Verschil is alleen of het positief of negatief betreft

Maar een vraag stellen is niet positief en niet negatief, is gewoon interesse om ervoor te zorgen dat ik iets want ik nu niet weet na het antwoord wel weet. Dat wordt vervolgens opgevat als kritiek, maar zo is het niet bedoeld.

TL is up to date inderdaad, maar er wordt ook buiten de TL navraag gedaan he.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 986
Join date : 09-11-19

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptydi 21 feb - 11:02:53

Ik wil klagen dat de klaagmuur wel een erg populair topic is. Zal de tijdsgeest zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 811
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptydo 6 apr - 20:40:37

Beste allen,

ik wil bij deze laten weten dat admin Ben Pronk tot tweemaal toe berichten van mij heeft verwijderd. Dit naar aanleiding van het volgende.

Ik heb op zijn TL interesse getoond in 'Bauhaus'. Ik wil graag winnen en deze renner helpt daar wellicht bij. Daarop kwam 'Pogacar' als reactie. Ik vind dat weinig in verhouding en geen actieve speelhouding. Ik schreef daarom: 'Deze reactie komt nota bene van een admin. Bizar.' Dat bericht is verwijderd.

Bij navraag aan Ben via zijn TL is opnieuw een bericht verwijderd. Via de app reageert hij wel:
'Yes, ik wil ff afstand van jou. Misselijkmakende reacties. Maar jij bent zo lomp dat je dat niet begrijpt.'

Dit is een van onze spelleiders. Bij deze geef ik aan de andere admins aan dat dit voor mij (opnieuw) een grens over gaat. Als spelers kunnen wij niks, behalve lijdzaam de grillen van Ben ondergaan. Alles gaat weer met de mantel der liefde bedekt worden.

Ik reken op excuses.

MelvinBraam en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 776
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptydo 6 apr - 21:50:18

Rick Steggerda schreef:
Beste allen,

ik wil bij deze laten weten dat admin Ben Pronk tot tweemaal toe berichten van mij heeft verwijderd. Dit naar aanleiding van het volgende.

Ik heb op zijn TL interesse getoond in 'Bauhaus'. Ik wil graag winnen en deze renner helpt daar wellicht bij. Daarop kwam 'Pogacar' als reactie. Ik vind dat weinig in verhouding en geen actieve speelhouding. Ik schreef daarom: 'Deze reactie komt nota bene van een admin. Bizar.' Dat bericht is verwijderd.

Bij navraag aan Ben via zijn TL is opnieuw een bericht verwijderd. Via de app reageert hij wel:
'Yes, ik wil ff afstand van jou. Misselijkmakende reacties. Maar jij bent zo lomp dat je dat niet begrijpt.'

Dit is een van onze spelleiders. Bij deze geef ik aan de andere admins aan dat dit voor mij (opnieuw) een grens over gaat. Als spelers kunnen wij niks, behalve lijdzaam de grillen van Ben ondergaan. Alles gaat weer met de mantel der liefde bedekt worden.

Ik reken op excuses.

Kan dit bevestigen, heb t ook gezien De Klaagmuur. - Pagina 6 1f602.

Dit is wel een A+ klaagmuur post Rick, mijn complimenten.

MelvinBraam en Rick Steggerda vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptydo 6 apr - 23:26:02

Rick laat weer zien waar die toe in staat is. Pogacar wil ik wel hebben hoor met de hoop dat die zou stoppen. Soms is het beter om even niet te reageren, welterusten

MelvinBraam vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyvr 7 apr - 5:06:35

Bennyboy schreef:
Rick laat weer zien waar die toe in staat is. Pogacar wil ik wel hebben hoor met de hoop dat die zou stoppen. Soms is het beter om even niet te reageren, welterusten

Maar klopt het dat er berichten zijn weggehaald?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyvr 7 apr - 7:57:41

Ongepaste reacties zijn niet toegestaan op transferlijsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyvr 7 apr - 8:27:23

Mag ik dan vragen wat voor vreselijk aantijgingen er gedaan zijn? Of wordt die openheid niet gegeven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 221
Join date : 05-10-22

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyvr 7 apr - 9:16:47

Ik denk dat Ben ook wel snapt dat het ongepast is om selectief de extra mogelijkheden als admin op het forum te ge- dan wel misbruiken op zijn eigen transferlijst. Hij gaat daar ergens vandaag vast wel een soort van sorry voor zeggen en daar in de toekomst iets anders mee omgaan.

Te veel drama lijkt me ook weer niet nodig.

Rawolf en Hapsnurker vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 811
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyvr 7 apr - 9:33:08

Bennyboy schreef:
Rick laat weer zien waar die toe in staat is. Pogacar wil ik wel hebben hoor met de hoop dat die zou stoppen. Soms is het beter om even niet te reageren, welterusten

Wat was er ongepast?
Sluit me aan bij Rico: sorry zeggen. En door.

Dan kan je daarna rustig uitleggen waarom Pogacar zou stoppen. ;-)

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 659
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyvr 7 apr - 10:05:07

@Ben, laat die berichten gewoon staan man. Als je je stoort aan die opmerkingen van Rick, ga dan lekker in PM's verder kletsen. Nu lijkt het alsof 'kritiek' aan jouw adres niet wil hebben en het daarom maar verwijderd. Daarmee misbruik je admin opties. Mijn tip aan jou is om je niet altijd zo persoonlijk aangevallen te voelen. Je speelt dit spel zo vreselijk fanatiek (wat goed is) maar let daarbij op dat je niet met twee maten gaat meten of misbruik maakt van de positie die je hebt.

MelvinBraam, Timodej, Noud, Rawolf en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyvr 7 apr - 10:47:01

Ik ga mijn laatste korte antwoord geven.
Als twee managers onderhandelen;
1. Ik wil Bauhaus
2. Ik wil Pogacar
Zegt nummer 1: ok dan houdt het op. En was het klaar... Zo gaat het toch bijna altijd met onderhandelingen? Als je het er niet mee eens ben stuur je een PM waarom ik alleen met Pogacar kom, dan had ik als manager gewoon gereageerd.

Maar Rick komt met : Oh bizar dat je dat als admin doet....? Daar ga ik op aan...

Ik geef toe, ik ben een bevlogen mens dus ik werd misschien onnodig pissig, maar wil Rick vragen niet met zijn stokpaardje te komen met die term 'als admin'. Jezus werd in het openbaar beschimpt, dat gedenken we op deze Goede Vrijdag Wink, en dat was genoeg voor ieder mens, dus dat hoeft niet bij mij nog eens te gebeuren Smile.

Sorry Rick.

Wil jij het ook privé houden als je een vraag aan me hebt?
ps: ik zal voortaan editen ipv reacties verwijderen mocht dit nodig zijn.

Dus ik wens jullie nog een fijn paasweekend!

Timodej, Rick Steggerda en Clement vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 811
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyvr 7 apr - 11:23:42

Dank voor je bericht, Ben. Ik heb je nog geappt.

Door.

Timodej en Clement vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 776
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyvr 7 apr - 15:49:53

Rico schreef:
Ik denk dat Ben ook wel snapt dat het ongepast is om selectief de extra mogelijkheden als admin op het forum te ge- dan wel misbruiken op zijn eigen transferlijst. Hij gaat daar ergens vandaag vast wel een soort van sorry voor zeggen en daar in de toekomst iets anders mee omgaan.

Te veel drama lijkt me ook weer niet nodig.

Kan ik jou inhuren om de toekomst te voorspellen? Wie wint PR?

MelvinBraam, Timodej en Rick Steggerda vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 221
Join date : 05-10-22

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptyvr 7 apr - 18:59:23

WCEendT schreef:


Kan ik jou inhuren om de toekomst te voorspellen? Wie wint PR?

Mikkel Bjerg, maar dit verwijder ik snel als het niet uitkomt. Razz

Bennyboy vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 614
Join date : 09-11-19
Age : 35

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptydi 11 apr - 21:55:07

Opleidingsrenners in p2
Nog geen topic helaas
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 776
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Emptydi 11 apr - 22:58:27

hofsje schreef:
Opleidingsrenners in p2
Nog geen topic helaas

Scherp. +1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Klaagmuur.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: