Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De Klaagmuur.

Ga naar beneden 
+22
Joske47
Peter Post Forever
Baske
Patje
Pozzovivo112
Noud
kschiffmacher
Hartstikkebedankt
Mochie07
MelvinBraam
hofsje
Kozer90
Clement
rage
Hapsnurker
Rick Steggerda
bbflood
Chris85
Rawolf
Rico
Flowtosti
Bennyboy
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
AuteurBericht
Chris85

Chris85


Posts : 480
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyvr 5 jan - 20:59:49

WCEendT schreef:
Ik krijg een hartaanval van de prijzen die jullie vanavond op tafel leggen.

Zo kan ik helemaal niets met mijn budgetje
Ben je daarom de hele tijd zo om aandacht aan het vragen met dat irritante gedoe Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyvr 5 jan - 21:11:16

Chris85 schreef:
WCEendT schreef:
Ik krijg een hartaanval van de prijzen die jullie vanavond op tafel leggen.

Zo kan ik helemaal niets met mijn budgetje
Ben je daarom de hele tijd zo om aandacht aan het vragen met dat irritante gedoe Razz

Ik was gewoon aant testen? Daar heb ik vd week geen tijd voor gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyza 6 jan - 11:16:19

Wil graag wel een melding maken over het feit dat de regels niet altijd worden toegepast. Ik heb terecht een waarschuwing gekregen doordat ik een tijd niet online was, prima.

Maar in die tijd is er ook een team geweest met een te weinig aantal renners. Hier is nergens over gesproken, benoemd of heeft geen consquenties gehad.

Terwijl dit het spel wel beïnvloed, want dit team heeft gisteravond drie neo’s binnengehaald met geld wat er eigenlijk niet hoorde te zijn.

Want dit had voor renners ingezet moeten worden om minimaal 16 renners te hebben. Nu door binnenhalen van neo-renners wordt er wel weer voldaan.

In mijn ogen is dit niet zoals de regels bedoeld zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1100
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyza 6 jan - 15:23:47

Ik snap je kritiek, en moet je deels gelijk geven. Alfa Lum had inderdaad te weinig renners. Dientengevolge had hij geen punten kunnen scoren als zijn renners dat hadden gedaan in een koers.

Reglement schreef:
Een ploeg bevat minimaal 16 renners. Bij minder dan 16 renners wordt de ploeg geschorst en kan bijgevolg geen enkele renner van deze ploeg nog punten scoren, zelfs als ze wel in een selectie zijn opgenomen. Pas wanneer de ploeg weer minimaal 16 renners onder contract heeft zal de schorsing worden opgeheven.

Omdat er nog geen koers was, hebben we daar geen topic aan gewijd. Mocht hij na de sale te weinig renners hebben gehad, hadden wij daar wel iets van gezegd.

Uiteraard juichen wij het alleen maar toe dat we er op worden gewezen indien we regels in jullie ogen niet naleven. Daar wordt het spel alleen maar eerlijker van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyza 6 jan - 15:36:53

In off-season valt er weinig te schorsen want er wordt immers niet gereden. Als je in P5 punten wil scoren moet je gedurende P5 meer dan 15 renners hebben, dat had ik.

Als je in P1 punten wil scoren moet je zorgen dat je in P1 meer dan 15 renners hebt, dat heb ik. Er staat nergens in de regels dat je geen neos mag binnen halen. Dat zou immers betekenen dat ik ook nooit meer boven de 15 renners kan komen. FT renners halen is precies waar geld voor bedoeld is, en dan kan je dus weer netjes boven de 15 renners komen.


Laatst aangepast door Noud op za 6 jan - 15:46:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyza 6 jan - 15:38:41

Ik vind dat je heel p1 geschorst moet worden als je p1 ingaat met minder dan 16 renners.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyza 6 jan - 15:44:16

Ik vind dat jij voor altijd geschorst moet worden op iedere versie van WK omdat je een vervelende bloedzuiger bent die sinds kort ook nog eens onbetrouwbaar lijkt te zijn! Razz Razz

PS: dit is een geintje hè

Bennyboy, Chris85 en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyza 6 jan - 16:01:18

Noud schreef:
Ik vind dat jij voor altijd geschorst moet worden op iedere versie van WK omdat je een vervelende bloedzuiger bent die sinds kort ook nog eens onbetrouwbaar lijkt te zijn! Razz Razz

PS: dit is een geintje hè

Dat van mij was ook een geintje xx

Noud vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 616
Join date : 09-11-19
Age : 35

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyza 6 jan - 16:10:38

Vreemd gedrag van eend in zijn deal met Ben

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2103
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyza 6 jan - 17:52:34

Noud schreef:
Ik vind dat jij voor altijd geschorst moet worden op iedere versie van WK omdat je een vervelende bloedzuiger bent die sinds kort ook nog eens onbetrouwbaar lijkt te zijn! Razz Razz

PS: dit is een geintje hè

Al jaar en dag toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyza 6 jan - 18:06:27

Bennyboy schreef:
Noud schreef:
Ik vind dat jij voor altijd geschorst moet worden op iedere versie van WK omdat je een vervelende bloedzuiger bent die sinds kort ook nog eens onbetrouwbaar lijkt te zijn! Razz Razz

PS: dit is een geintje hè

Al jaar en dag toch?

Je kan ook te ver gaan he Ben. Als je dit soort zielige opmerkingen gaat maken als admins zijnde mag je ook met voorbeelden komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyma 8 jan - 7:51:34

Timodej schreef:
Ik snap je kritiek, en moet je deels gelijk geven. Alfa Lum had inderdaad te weinig renners. Dientengevolge had hij geen punten kunnen scoren als zijn renners dat hadden gedaan in een koers.

Reglement schreef:
Een ploeg bevat minimaal 16 renners. Bij minder dan 16 renners wordt de ploeg geschorst en kan bijgevolg geen enkele renner van deze ploeg nog punten scoren, zelfs als ze wel in een selectie zijn opgenomen. Pas wanneer de ploeg weer minimaal 16 renners onder contract heeft zal de schorsing worden opgeheven.

Omdat er nog geen koers was, hebben we daar geen topic aan gewijd. Mocht hij na de sale te weinig renners hebben gehad, hadden wij daar wel iets van gezegd.

Uiteraard juichen wij het alleen maar toe dat we er op worden gewezen indien we regels in jullie ogen niet naleven. Daar wordt het spel alleen maar eerlijker van.

Dit klopt toch niet, de eerste wedstrijd is voor de start van de Neo-sale al gereden, in de tweede wedstrijd heeft Noud zelfs al punten gehaald. En ja die wedstrijd was zaterdag en strikt genomen mocht ie daarmee weer meedoen omdat ie vrijdag de renners heeft gekocht. Maar P1 was al begonnen, op dat moment voldeed Noud niet aan de regels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyma 8 jan - 13:24:44

Als je het heel strikt neemt, en dan moet je het echt heel strikt nemen. Dan had ik geen punten mogen scoren op het NK tijdrijden van Australie, die punten hadden dan weg moeten vallen. Dat is een regel die nooit echt aangehouden wordt richting de neo's, omdat die er dus aan zitten te komen, maar goed als Lucas Hamilton had gewonnen dan had je volgens de regels kunnen zeggen dat die punten moesten komen te vervallen.

Uitsluiten van de neo-verkoop is daarentegen dan weer totaal geen regel, en een hele periode niet kunnen scoren is ook totaal geen regel. Dus strikt genomen is er precies niks aan de hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 814
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyma 8 jan - 13:27:19

Punt van Clement betreft niet zozeer Alfa Lum, denk ik, maar eerder het al dan niet strikt naleven van (elke) regel(s).
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyma 8 jan - 13:31:18

Rick Steggerda schreef:
Punt van Clement betreft niet zozeer Alfa Lum, denk ik, maar eerder het al dan niet strikt naleven van (elke) regel(s).

Precies dit, ik heb een waarschuwing te pakken voor mijn inactiviteit. (in een periode waarin er geen wielrennen te zien in) Echter op een heel ander vlak worden de regels gewoon gelaten omdat het verder niet zoveel uitmaakt.

Nou ik had in de periode 1 vraag in mijn inbox staan, dus dat maakte ook niet zoveel uit. (waarbij de regels helder zijn en ze voor mij terecht zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyma 8 jan - 13:49:17

Rick Steggerda schreef:
Punt van Clement betreft niet zozeer Alfa Lum, denk ik, maar eerder het al dan niet strikt naleven van (elke) regel(s).

Maar hij past als voorbeeld Alfa Lum toe. Terwijl er geen regel is die toegepast had kunnen worden op Alfa Lum. Er zijn geen punten gescoord in de tijd dat ik minder dan 16 renners had, dus daar kunnen de admins ook geen punten weg halen, en dat ik niet mee zou hebben mogen doen aan de neo's zoals beweerd wordt is gewoon niet kloppend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1100
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyma 8 jan - 13:50:40

Er is in dit geval geen enkele regel niet toegepast, omdat het niet nodig was. Als ALL punten had gescoord met te weinig renners had hij die punten simpelweg niet toegekend gekregen. Aangezien dat niet is gebeurd, lijkt mij dat er ook geen enkel reden tot klagen is.

We zijn afgelopen jaar één keer coulant geweest bij Unibet met enkele miljoenen te weinig na een periode. Dit moet volgens de regels binnen de week gecorrigeerd zijn, anders volgt veiling van de meest waardevolle renner. Robin was 1 dag te laat, maar dat hebben we laten schieten.

Bij jou hebben we een week langer gewacht op activiteit, waarna een waarschuwing volgde.

We proberen alle regels zo eerlijk mogelijk na te leven, en niet te strikt te zien. Indien dit echter in jullie ogen alsnog niet goed genoeg gebeurd, horen we het graag.

Bennyboy, MelvinBraam, Rick Steggerda, Noud, WCEendT, Kozer90 en Clement vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyma 8 jan - 15:21:06

Timo je moet wel wat te klagen hebben als je hier wil posten
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyma 8 jan - 16:24:57

WCEendT schreef:
Timo je moet wel wat te klagen hebben als je hier wil posten

Man doe niet zo moeilijk, Timo geeft antwoord op een serieuze vraag vanuit mij. Dat is alleen maar fijn zodat we dit spel ook leuk houden.
Ik zie het iets anders, maar goed het antwoord is er en klaar. Met dat onthouden van commentaar op een afgeketste deal kom je ook niet verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyma 8 jan - 18:16:08

Clement schreef:
WCEendT schreef:
Timo je moet wel wat te klagen hebben als je hier wil posten

Man doe niet zo moeilijk, Timo geeft antwoord op een serieuze vraag vanuit mij. Dat is alleen maar fijn zodat we dit spel ook leuk houden.
Ik zie het iets anders, maar goed het antwoord is er en klaar. Met dat onthouden van commentaar op een afgeketste deal kom je ook niet verder.

Lol herken een grapje man en neem niet alles in de Klaagmuur serieus aub

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptyma 8 jan - 19:01:32

Nobody likes him he doesnt care!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2103
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptywo 10 jan - 8:38:22

Ik wil klagen dat Eendt geen commentaar heeft op onze deal terwijl hij letterlijk altijd en overal commentaar op heeft. Wees eens eerlijk en verklaar u nader.

MelvinBraam en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptywo 10 jan - 8:59:04

Eendtje heeft gewoon een nieuwe manier van spelen ontdekt. Biedingen doen en als ze dan geaccepteerd lijken te worden toch terug trekken, want misschien breken die talenten toch wel door. Of hij herinnert zich opeens een goede race van een renner. Heeft ie bij mij op WK1 recent ook al gedaan!

Bennyboy vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptywo 10 jan - 14:19:43

Noud schreef:
Eendtje heeft gewoon een nieuwe manier van spelen ontdekt. Biedingen doen en als ze dan geaccepteerd lijken te worden toch terug trekken, want misschien breken die talenten toch wel door. Of hij herinnert zich opeens een goede race van een renner. Heeft ie bij mij op WK1 recent ook al gedaan!

Van Joris geleerd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske47

Joske47


Posts : 673
Join date : 01-11-19

De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Emptywo 10 jan - 21:04:16

De Klaagmuur. - Pagina 11 Downlo10

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Klaagmuur.
Terug naar boven 
Pagina 11 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: