Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal COR - ONE

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Hapsnurker

Hapsnurker

Deal COR - ONE  Empty
BerichtOnderwerp: Deal COR - ONE    Deal COR - ONE  Emptydo 8 dec - 10:11:24

Naar COR - Durjardin
Naar ONE - Gorka Izagirre + 15

In de zoektocht naar punten weer een mooie eendagsrenner binnengehaald, Durjardin is nog maar kort prof en heeft dit jaar vele mooie dingen laten zien.
13 toptien plaatsten dit jaar, naar mijn mening zullen dit nog vele meer worden komende jaren.

Mooi om te zien hoe verschillende strategieën ervoor kunnen zorgen dat een deal goed uitkomt!

Bert bedankt!

MelvinBraam vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal COR - ONE  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COR - ONE    Deal COR - ONE  Emptydo 8 dec - 11:02:01

Deal klopt. Ondanks dat Dujardin in mijn LT doelstelling past, heb ik hem toch laten gaan. Mijn korte termijn doelstelling is voorlopig waardevermeerdering bewerkstelligen. Dat gaat soms hee goed en soms wat minder. Met deze deal realiseer ik dat dan wel.
Jij ook bedankt Hap.
Bennyboy

Bennyboy

Deal COR - ONE  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COR - ONE    Deal COR - ONE  Emptydo 8 dec - 17:43:32

Kunnen jullie de waardes meer verklaren en waarom je dit ervoor betaalt/krijgt?
bbflood

bbflood

Deal COR - ONE  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COR - ONE    Deal COR - ONE  Emptydo 8 dec - 18:05:33

Zeker. Hij heeft in zijn eerste jaar op WT niveau afgerond 120 wk punten gehaald. En is 150e in de cq ranking geëindigd. Hij gaat nog wel verbeteren omdat het pas zijn eerste seizoen was.

Hij rijdt nog zeker 10 jaar en als je uitgaat dat hij de punten van dit jaar x10 doet (wat wel erg karig is) kom ik uit op 1200 punten. X3%=36m.
Er komt een aanpassing in prijzengeld maar de verwachting is dat je (zeker met hem erbij) meerdere jaren zult gaan plussen. En dan kom je uiteindelijk toch gemiddeld ook uit op 3%.

Als hij dan gemiddeld op de huidige 150e plek uitkomt zit je op 40 SV.

Samen 76M.

In mijn vorige berekening (aankoop) had hij Parijs tours nog niet gereden wat een positiever notering opleverde van 5 SV door 150e plek en verbetering van 100 naar 120 punten.

MelvinBraam en Timodej vinden dit bericht leuk

Hapsnurker

Hapsnurker

Deal COR - ONE  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COR - ONE    Deal COR - ONE  Emptydo 8 dec - 20:46:36

De onderbouwing van Bert klopt aardig, maar voor mij is ie eigenlijk eenvoudiger. Ik ben opzoek naar renners die gedurende het seizoen veel wedstrijden rijden en daarmee punten pakken.

Bert heeft hem in oktober gehaald, daarna heeft hij nog een mooi resultaat in Paris - Tours gereden. Waar ie toch interessante namen als Louvel, Capiot, Hofstetter & Kooij achter zich kon houden in de sprint.

In mijn ogen is Izagirre 60 miljoen waard, dus ik betaal nu 75 miljoen. Echter kan die 75 miljoen komend seizoen wel meer waard worden, die kan is met Izagirre erg klein. Betaal met cash misschien net iets meer dan nodig, maar dat heb ik er voor over.
Mochie07

Mochie07

Deal COR - ONE  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COR - ONE    Deal COR - ONE  Emptywo 14 dec - 19:34:43

Goede onderbouwing, dankjewel hiervoor. We hebben besloten niet verder naar deze deal te kijken. Excuus dat we na hebben gelaten deze feedback te geven. We zijn recent pas op de hoogte dat deze feedback nog verwacht werd.

Oms advies zou wel zijn om ook het slechte scenario in de berekening mee te nemen.

Groeten,
namens de admins

MelvinBraam, Timodej en Hapsnurker vinden dit bericht leuk

Gesponsorde inhoud

Deal COR - ONE  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COR - ONE    Deal COR - ONE  Empty

Deal COR - ONE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen