Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PDM - ONE

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
bbflood

bbflood

Deal PDM - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - ONE   Deal PDM - ONE Emptyza 10 dec - 17:28:22

Naar PDM: 50M
Naar ONE: Edoardo Affini

Ik verwacht zelf niet dat een Rolland en Debusschere nog een team gaan vinden en vond 800M wat veel. Dus was even op zoek naar een renner die wat stil staat in zijn ontwikkeling, maar waar ik zelf wel vertrouwen in heb.

Vind Affini dan de renner waar ik nog wel vertrouwen in heb. Vanwege zijn nederlandse vriendin is de kans dat Affini bij Jumbo weg gaat niet al te groot. Toch denk ik dat ook daar wel mogelijkheden komen. Denk dat hij in potentie een type Bouwman is waar de potentie zomaar eens omgezet kan gaan worden in resultaten. Al loop ik wel een risico dat dit niet gebeurt, maar Jumbo heeft ook aangegeven hem te willen helpen in de ontwikkeling om een top tijdrijder te worden. Dat is dan de 2e ijzer in het vuur voor punten waardoor ik de 50M een acceptabel risico vind.
SV van 35M vind ik dan reel. Dit jaar 60 punten, met nog 9 jaar voor de boeg is het dan met een voortschrijdend gemiddelde 540 punten. Wat 16M is. Totaal dan ongeveer 50M.
Bij een verbetering ga ik dan winst maken.

Torsten bedankt voor je aanbod en je medewerking!

MelvinBraam en Timodej vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti

Deal PDM - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - ONE   Deal PDM - ONE Emptyza 10 dec - 20:30:17

Deal klopt

haalde Affini voor rond de 75 vóór dit seizoen met twee verwachtingen:
1) dat hij tot de top5 beste ITTers zou gaan horen doordat hij bij Jumbo zit
2) dat hij in kleinere eendagskoersen in het voorjaar wat zou mogen proberen
Als je dat combineert met kleine rondes met daarin een tijdrit heb je een mooi profiel.

Het is allemaal niet zo ver gekomen. Lijkt op een enkele ITT na toch vooral in de knechtenrol te komen, mede doordat Jumbo daarna nog renners als Benoot, Laporte en Van Baarle heeft gehaald. Ik zie hem alleen op ITTgebied nog wel stappen maken, maar daarvoor krijg ik nu ook nog wel betaald.

Ik vermoed dat ik met deze cashinjectie meer rendement kan halen bij de neos. Plekje vrij is mooi meegenomen. Ik ging voor iets meer cash maar Bert was onvermurwbaar. Ik hoop voor je dat Affini in het rijtje 'te vroeg verkocht' komt Wink

bbflood vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal PDM - ONE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal IAM-ABS
» Deal SAL - CEP
» Deal CAN - MUN
» Deal IAM - BOR
» Deal ARG-SKY