Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal DIS-IAM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal DIS-IAM  Empty
BerichtOnderwerp: Deal DIS-IAM    Deal DIS-IAM  Emptydi 13 dec - 20:10:05

Naar Discovery Channel: Juri Hollmann + 90 mil
Naar IAMCycling: Sanchez, Louis Leon

Ik kwam naar pozzo toe met de vraag of er mogelijkheden waren om mijn selectie te verkleinen. Met Rajovic (andere deal) was dat gelukt. Pozzo had wel oren naar mijn cash. Zo kwamen wij op 2 losstaande deals uit. Juri stond al enige tijd op mijn transferlijst. Door deze deal hoop ik wat makkelijker te kunnen handelen gezien Sanchez 105 SV heeft en nog aardig punten scoort. Aan zijn veelzijdige kwaliteit zal het niet liggen, gezien de 13e plek in de Tour. Maar gezien zijn leeftijd(39) zal hij waarschijnlijk bij Astana aan zijn laatste seizoen beginnen. Doordat er bij Astana weinig concurrentie meer is door het wegvallen van Lopez zie ik nog een puntrijk jaar in voor Sanchez. 

Bedankt voor de snelle en fijne onderhandelingen Pozzo!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pozzovivo112

Pozzovivo112

Deal DIS-IAM  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DIS-IAM    Deal DIS-IAM  Emptydi 13 dec - 22:16:42

Dit klopt!

Mijn eerste deal van het jaar. Door de enorm goede neo's die binnenkort in het spel komen had ik interesse in een mooie portie cash en dat is bij deze gelukt. Sanchez is ondanks zijn leeftijd nog steeds een behoorlijke renner maar op dit moment kies ik liever voor directe cash voor een goede talentvolle neo.
Hollmann moest erbij om de selectie van MelvinBraam te verkleinen. Hij is nog jong dus kan nog wel wat progressie boeken.

MelvinBraam en Timodej vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal DIS-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal IAM-ABS
» Deal SAL - CEP
» Deal CAN - MUN
» Deal IAM - BOR
» Deal ARG-SKY