Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal COR-ONE

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
bbflood

bbflood

Deal COR-ONE Empty
BerichtOnderwerp: Deal COR-ONE   Deal COR-ONE Emptydo 15 dec - 10:19:04

Naar COR: Jesus Herrada + 20M
Naar ONE: Frederik Wandahl

Probeer in de breedte wat jeugd op te halen omdat het streven is geen 30+ renners meer in mijn team te hebben. Met 700M+ aan NEO geld en maar 3 renners die ik in de eerste week mag kopen, ben ik aan het proberen wat renners te vinden die relatief nog goedkoop zijn in verhouding tot de potentie die ze mijn inziens hebben.
Zo heb ik dan als eerste Affini gekocht. En nu dan Wandahl.

Hapsnurker had Wandahl voor 100M gekocht. Had bij Rick ook al richting 110 willen gaan, maar daar haperde de onderhandelingen omdat ik het idee had dat hij veel cash nodig had.
Hapsnurker wil graag punten en zo ontstond de gedachte toch maar weer te proberen Wandahl op te halen.

Volgens mijn berekening betaal ik nu ook de 110M.
Herrada: SV 65M+ 20M aan punten. 5M omdat SV kan stijgen en hij na zijn 35e ook nog wel door kan.
Dus 65M+20M+ 5M + 20M=110M

Bora heeft na het vertrek van Sagan het roer omgegooid. Ze geven de jeugd de tijd om zicht aan te passen. In resultaten zul je bij Wandahl nog niet meteen het talent zien, maar hij was mij opgevallen door zijn manier van koersen. Met zijn 21 jaar zit er nog behoorlijk veel rek in. Denk niet dat ik een renner met zijn potentie bij de Neo's voor 110M kan oppikken.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker

Deal COR-ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COR-ONE   Deal COR-ONE Emptydo 15 dec - 10:54:12

Deal klopt, in mijn zoektocht naar punten kwam Bbflood met dit voorstel. Jammer dat Wandahl zo snel alweer ons moet verlaten, maar een snelle winst pakken is in deze zeker interessant.

Wandahl gehaald voor 100 miljoen, dat is daarmee ook de waarde die ik aan hem geef. Met Herrada halen we een renner binnen met een sv van 65. Dit jaar 263 punten gehaald en ik ga ervan uit dat hij de komende 3 jaar gemiddeld 220 per seizoen bij elkaar rijdt. Dat is afgerond 20 miljoen. Dat bij elkaar brengt het op 65 + 20 + 20 = 105. Daarmee reken ik lager, omdat ik niet verwacht dat zijn sv gaat stijgen.

Daarnaast heeft Wandahl dit seizoen nog niet veel kans op punten, dat hebben we met Herrada wel. Hij heeft de vrijheid bij Cofidis, dit jaar toch 10 podiumplekken, netjes tweede in het Spaans Kampioenschap en deze transfer draagt daarom bij aan mijn doel op de eerste plek te behalen dit seizoen.

Tevens weer wat cash die we altijd kunnen inzetten.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal COR-ONE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum