Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AFC - IAM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jappe666

Jappe666

Deal AFC - IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal AFC - IAM   Deal AFC - IAM Emptydo 29 dec - 0:21:50

Naar AFC: LL Sanchez + 142.5
Naar IAM: Tiberi + Colleoni

Marvin zit al zo ongeveer sinds ik Tiberi en Colleoni had aangetrokken achter hen aan en had daar gigantische bedragen voor over, maar ik wou graag hun ontwikkeling afwachten.
Ondanks dat ze beide nog bitter jong zijn, had ik toch gehoopt dat ze al verder zouden gestaan hebben in hun ontwikkeling.
Vandaar dat ik nu toch besloten heb om te cashen net voor de neo-verkoop, ondanks dat het bod een stuk lager was dan het ooit was.

In de plaats komt LL, altijd een leuke coureur om volgen, die terugkeert op het oude nest, met weinig renners rekening moet houden bij Astana en een erg sterk seizoen achter de rug heeft in dienst.
Belangrijker nog is natuurlijk het stevige geldbedrag waarmee ik m'n neo-budget kan spekken.
Hopelijk kan ik daarmee enkele talenten binnenhalen ter vervanging van m'n 2 Italianen.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal AFC - IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AFC - IAM   Deal AFC - IAM Emptydo 29 dec - 19:00:51

Deal klopt,
Ik zit zoals Jappe zegt al enige tijd achter beide heren aan. Tiberi heeft al een paar redelijke uitslagen gereden en is nog maar 21 jaar oud. Daarnaast behoorde hij bij de junioren tot de aller grootste talenten. Daarom zie ik nog veel rek in zijn kunnen. Voor Colleoni geldt dat hij ook al voor wat punten mee doet op jonge leeftijd. Daarnaast was hij bij de beloften erg sterk in de giro u 23 en lombardia. Met de nieuwe sponsor bij Jayco hoop ik dat de situatie bij het team wat verbetert en dat Colleoni zo stappen kan zetten. Doordat het 2 talenten zijn die al wat scoren moet ik fors in de buidel tasten. De twee jonkies passen perfect in mijn jeugdige team. Wel geef ik zo het grootste deel van mn neo budget weg. Maar gezien er veel geld in het spel zit denk ik toch weinig te kunnen bewerkstelligen tijdens de neos. 
Voor 5 euro geef ik een waarde berekening.

Rick Steggerda vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal AFC - IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP