Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AND - ONE

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Clement

Clement

Deal AND - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND - ONE   Deal AND - ONE Emptydo 5 jan - 15:41:04

Naar AND = Riesbeek + 37,5
Naar ONE = Rochas + Wirtgen

Begon als een gesprek over Riesebeek & Rochas, waar Wirtgen bij betrokken werd. Daardoor iets langer geduurd voor een akkoord maar nu toch een mooie deal kunnen maken.

Riesebeek, als Nederlander kan natuurlijk niet in mijn team ontbreken. Rijdt veel in dienst maar verwacht door de veranderingen bij Alpecin dat ie vaker de ruimte gaat krijgen. Dat zag je in Hagenland en dan kan ie het ook afmaken. Vorig jaar bijna een giro etappe te pakken en volgens mij zit daar nog meer in het vat. Rochas en Wirtgen gaan ons verlaten. Wirtgen hoefde zeker niet weg, maar er wordt nu een mooie winst op hem gemaakt. Gehaald voor 1 miljoen als neo. Rochas is leuke renner, reed eind vorig jaar ook mooie uitslagen maar blijft toch een net niet renner. Denk dat ie veel top 15 / 20 blijft hangen en daardoor pak ik met deze deal meer zekerheid.

Bbflood bedankt voor je geduld!

Hapsnurker vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal AND - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - ONE   Deal AND - ONE Emptydo 5 jan - 17:31:22

Deal klopt.

Had Wirtgen op wk1 en wk2 ook voor 1m gekocht. Op wk2 kwijtgeraakt door de herverdeling en op wk3 toen geen plek. Vandaar collega Hapsnurker destijds getipt.

Clement kwam voor Riesebeek en die mocht weg. We waren er redelijk snel uit met Rochas en toen heb ik Wirtgen voor Cash erbij gepolst. Bleek dat  Hapsnurker ook weer aan het azen was op Wirtgen, maar Cash had voor Clement de voorkeur.

Rochas mede gehaald door zijn 15e plek in de vuelta 2021. Door zijn val in de vuelta 2022 is hij aardig wat punten mis gelopen. Ook in kleinere klassiekers kan hij resultaten rijden. Hij is 26 en Riesebeek al 30. Bij cofidis krijg je kansen te over en bij alpecin zal toch regelmatig een andere kaart dan die van Riesebeek gespeeld worden.

Wirtgen was twee jaar geleden al vaak de sterkste van zijn team BWB in klassiekers. Verwacht nog wel groei bij de ploeg van Cancellara, waar hij lekker vrijuit mee kan liften in de klassiekers.

Clement, succes met Riesebeek en bedankt voor de deal.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal AND - ONE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum