Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI-ABS

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07

Deal UNI-ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI-ABS   Deal UNI-ABS Emptywo 11 jan - 14:32:50

Naar UNI: Ludvigsson + A.Viviani
Naar ABS: Mulubrhan + 6

De eerste deal van het jaar is er alweer vrij snel! Zij het een kleinere deal.

Mulubrhan komt het team versterken. Hij reed bij de beloften regelmatig leuke resultaten in italië, waardoor ik hem wel een kans wil geven. Zijn eerste seizoen eindigde hij op een 331e plek op CQ, waardoor ik zijn SV wel ergens rond 20 zie komen.

Ludvigsson en Viviani verlaten het team. Ludvigsson is pure SV voor mij in deze deal. Was ooit bijvangst in een deal om de waarde gelijk te maken en gaat nu op die manier ook weg. Ondanks zijn nieuwe ploeg geloof ik niet meer in punten vanuit hem. Hij is pas 31 en ik heb niet zoveel zin om op zijn SV te wachten, hij mag dus gaan. Viviani heeft duidelijk niet het talent van zijn broer. Lang op een doorbraak gehoopt en zal ongetwijfelt kansen krijgen bij Corratec, maar ik heb besloten dat hij dit onder een ander team mag laten zien.

Qua waarde neem ik misschien een klein risico doordat Ludvigsson de enige zekerheid in deze deal is. Echter, doordat ik een plek vrij speel is het me dat wel waard.

Robin, bedankt voor de snelle onderhandeling!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal UNI-ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI-ABS   Deal UNI-ABS Emptywo 11 jan - 15:16:00

Klopt.

We waren er heel snel uit.
Ik gok er op dat Viviani voldoende kansen zal krijgen bij Corratec.
Ludvigsson zie ik in kleinere rittenkoersen wel nog scoren dankzij zijn tijdrit.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNI-ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum