Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal MOL - PSL

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Kozer90

Kozer90

Deal MOL - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Deal MOL - PSL   Deal MOL - PSL Emptywo 1 feb - 11:49:52

Naar MOL: Dainese + 20
Naar PSL: Mathias Vacek

De vertrekker is topsprinter Dainese. Een bewezen sprinter, die gewoon de komende jaren top gaat zijn. Heeft een etappe gewonnen in een grote ronde en al een heel aantal ereplaatsen bij elkaar gefietst op het hoogste niveau. Binnen mijn team heeft hij concurrentie gekregen van Welsford, die ook nog eens binnen hetzelfde team rijdt. Dat maakte voor mij het volgen van Dainese wat minder interessant en ik heb nog altijd het doel om mijn team te verjongen met potentiële toppers. Via Molteni kwam die kans er. Nadat ik vorig seizoen al een aantal keer over en weer geappt had over Vacek, kwamen we nu via Dainese opnieuw bij Vacek uit. Ik denk hiermee mijn gemiste kansen bij de NEO verkoop weer goed te maken.

De komst van Mathias Vacek past helemaal in het plaatje van mijn team. Nog maar 20 jaar, maar in zijn leeftijdscategorie ontzettend goed. Nummer 2 op U23 WK en nummer 2 op het U23 EK. Ik denk dat Vacek een zeer veelzijdige renner is, die goed uit de voeten kan komen in eendaagse koersen. Daarbij ligt zijn puntenplafond in de toekomst denk ik hoger dan dat van Dainese. Hiermee denk ik een topper voor de komende jaren binnen te gaan halen. Zal bij Trek de ruimte gaan krijgen om een eigen programma te gaan rijden en ik heb veel zin om zijn ontwikkeling intensief te gaan volgen. Natuurlijk zit er altijd een risico met het aantrekken van een jonge renner, maar dat vind ik het leuke aan het spel. Ik denk dat als Vacek een NEO was geweest en deze resultaten had neergezet hij ook voor de hoofdprijs zou zijn vertrokken. Met Penhoët, Germani en Zambanini is dit mijn vierde jeugdige renner waarvan ik echt grote verwachtingen heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske47

Joske47

Deal MOL - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MOL - PSL   Deal MOL - PSL Emptywo 1 feb - 14:10:20

Deal klopt. Dainese heeft zijn belofte nog niet helemaal waar gemaakt maar in momenten toch al laten zien dat hij kan winnen op het hoogste niveau. Afgelopen jaar viel hij me wat tegen. Ik denk dat de combi giro en tour nog wat veel was voor een jonge renner die geen klimmer is. Ik denk en hoop dan ook dat er in de toekomst nog meer in zit en zou hem ook graag eens bij een andere ploeg zien rijden. Eentje waar er meer vertrouwen in hem is.

Vacek zou met zijn resultaten wellicht inderdaad een dure neo geweest zijn en lijkt het potentieel te hebben om in 1dagskoersen te gaan scoren waar meer punten te rapen zijn dan in sprintetappes daarom moest er voor mij 20 miljoen bij.

Kozer veel plezier met je jonge renners, het waren aangename onderhandelingen.

Kozer90 vindt dit bericht leuk

Bennyboy

Bennyboy

Deal MOL - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MOL - PSL   Deal MOL - PSL Emptydo 2 feb - 11:35:39

Besproken en akkoord.
Gesponsorde inhoud

Deal MOL - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MOL - PSL   Deal MOL - PSL Empty