Naar CAN = Hugo Page
Naar SAL = Nacer Bouhanni + 55
Hugo Page stond op de TL van Salvarani en er was logischerwijs heel veel interesse in. Het is een renner die in zijn jaren bij de juniors al liet zien dat hij een stevige tijdrit in de benen had. In zijn neo-prof jaar is hij meteen goed gestart een een aantal mooie resultaten gereden voor zijn leeftijd. Dit jaar is hij heel sterk gestart en ik verwacht dat hij dit jaar nog meer van zijn grote potentieel zal laten zien.
Ik wist ik dat ik met een stevig openingsbod moest beginnen.
Dat deed ik in de vorm van Bouhanni + 30.
Er werd mij dan een voorstel gedaan om een deadline te starten aan Bouhanni + 20, maar ik had schrik dat de prijs bij een deadline nog een heel stuk hoger ging en dat ik mijn kansen zou verkleinen.
Ik heb toen mijn bod verhoogt naar Bouhanni + 40. Hartstikkebedankt kwam dan met een counter van Bouhanni + 55 voor Page nadat hij een ander interessant bod ontvangen had. Een heel stevige prijs, maar een gokje dat ik wel durf maken omdat ik echt wel vertrouwen heb dat Page zijn potentieel zal waarmaken.
Ik neem afscheid van Bouhanni. Een renner die flink wat SV bij elkaar gefietst heeft en altijd een mooi aantal punten wist te sprokkelen, maar die vorig jaar een zware val heeft gemaakt in de ronde van Turkije.
Een val die wel eens gevolgen kan hebben voor zijn verdere carriere. Hij stond al een tijdje op mijn TL omdat ik geen vertrouwen meer heb dat hij nog veel zou opleveren de komende jaren, maar met zijn hoge SV wel zijn waarde houd en altijd nog kan verrassen.
Hartstikke bedankt voor de fijne onderhandelingen hartstikkebedankt!