Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CAN - SAL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
otter

otter

Deal CAN - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Deal CAN - SAL   Deal CAN - SAL Emptyvr 10 feb - 20:26:05

Naar CAN = Hugo Page
Naar SAL = Nacer Bouhanni + 55

Hugo Page stond op de TL van Salvarani en er was logischerwijs heel veel interesse in. Het is een renner die in zijn jaren bij de juniors al liet zien dat hij een stevige tijdrit in de benen had. In zijn neo-prof jaar is hij meteen goed gestart een een aantal mooie resultaten gereden voor zijn leeftijd. Dit jaar is hij heel sterk gestart en ik verwacht dat hij dit jaar nog meer van zijn grote potentieel zal laten zien.

Ik wist ik dat ik met een stevig openingsbod moest beginnen.
Dat deed ik in de vorm van Bouhanni + 30.

Er werd mij dan een voorstel gedaan om een deadline te starten aan Bouhanni + 20, maar ik had schrik dat de prijs bij een deadline nog een heel stuk hoger ging en dat ik mijn kansen zou verkleinen.
Ik heb toen mijn bod verhoogt naar Bouhanni + 40. Hartstikkebedankt kwam dan met een counter van Bouhanni + 55 voor Page nadat hij een ander interessant bod ontvangen had. Een heel stevige prijs, maar een gokje dat ik wel durf maken omdat ik echt wel vertrouwen heb dat Page zijn potentieel zal waarmaken.

Ik neem afscheid van Bouhanni. Een renner die flink wat SV bij elkaar gefietst heeft en altijd een mooi aantal punten wist te sprokkelen, maar die vorig jaar een zware val heeft gemaakt in de ronde van Turkije.
Een val die wel eens gevolgen kan hebben voor zijn verdere carriere. Hij stond al een tijdje op mijn TL omdat ik geen vertrouwen meer heb dat hij nog veel zou opleveren de komende jaren, maar met zijn hoge SV wel zijn waarde houd en altijd nog kan verrassen.

Hartstikke bedankt voor de fijne onderhandelingen hartstikkebedankt!

bbflood vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal CAN - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAN - SAL   Deal CAN - SAL Emptyza 11 feb - 9:55:33

Deal klopt.

Er wordt hier flink betaald voor Page. Het proces dat wordt geschetst is correct. Er was zeer veel interesse in Page. Enkele managers gingen tot de 130 ongeveer, een ander ver erover. Otter was vasthoudend en een deal met Bouhanni en een directe cashsom had mijn voorkeur.

In overleg met de financieel directeur van Salvarani is uiteindelijk besloten dit bod aan te nemen. Page pikte ik vorig jaar op bij de neos voor 15 miljoen. Met Bouhanni en de cashsom komt er 160 miljoen onze kant op. Daarnaast hoop ik dat Bouhanni weer fit wordt. Dan kan hij ook nog een paar honderd punten halen. Page zie ik wel potentie in voor dit spelletje, maar resultaten in Australië bieden geen garantie voor de toekomst. Ik zal zijn ontwikkeling echter met belangstelling volgen.
Jappe666

Jappe666

Deal CAN - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAN - SAL   Deal CAN - SAL Emptyma 13 feb - 10:03:27

Besproken en akkoord
Gesponsorde inhoud

Deal CAN - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAN - SAL   Deal CAN - SAL Empty

Deal CAN - SAL