Naar AND - Van der Sande Tosh + Rivera Brandon Smith + Slock Liam +20
Naar 7EL - Rubio Einer Augusto + Tonelli Alessandro + Townsend Rory
In mijn zoektocht naar cash en vrije plekken wilde Hapsnurker meedenken. Ook met deze deal verzilver ik weer wat talent voor sv / cash. Tevens krijg ik er een leuk talent bij in de vorm van Slock en een interessante renner Rivera. Die is het jaar goed begonnen, echter nu ie weer in dienst moet rijden zie je hem niet meer. Zijn contract loopt af en mijn hoop is dat ie naar andere ploeg gaat waar ie meer voor eigen kansen kan rijden. Dit zie ik ook gebeuren met Tosh, einde contract en bij Jumbo zal ie niet verlengen. Dus de kans is groot dat ook een ander ploeg gaat opzoeken.
Totaal haal ik bijna 50 miljoen binnen en een leuk talent.
Daarvoor gaat Rubio vertrekken, is het jaar goed begonnen maar ik zie hem nooit doorbreken. Zal in de Giro weer rond plek 20 rijden want een goede tijdrit heeft ie niet. Daarmee vond ik dit een goed moment om hem te verkopen .
Tonelli & Townsend waren nodig om het in evenwicht te houden, echter beide goedkoop opgepikt bij de Neo's dus daar zag ik geen waarde in.
Deal 2 van deze week, daarmee mijn team op orde zo voor einde P1. Timmerhuis en Hapsnurker bedankt!