Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AST-IAM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal AST-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal AST-IAM   Deal AST-IAM Emptydo 6 apr - 13:23:18

Naar IAM Cycling: Fuglsang, Jakub
Naar Astana: De Buyst, Jasper, Hermans, Ben + 25 mil

Bij deze gaat De Buyst alweer mijn team verlaten. Qua vaste waarde gaat Ben er 5 mil op vooruit. De Buyst zal mogelijk nog stijgen qua sv en nog enig jaar punten pakken. Daarvoor terug neemt hij een plek ruimte van mij over. Fuglsang levert op korte termijn iets meer punten op, maar ook zal naar alle waarschijnlijkheid zijn SV volgend jaar uitgekeert worden. Met deze deal kan Ben mogelijk Lopez terug kopen wanneer deze in het profpeloton wederkeert. Doordat wij allebei belang bij de deal hadden waren we er redelijk snel uit.
Bedankt voor de deal Benny
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy

Deal AST-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST-IAM   Deal AST-IAM Emptydo 6 apr - 13:41:29

Deal klopt. Ik wil het bijna een wonder noemen dat ik een deal heb met Melvin. Beetje jammer van Fugl dat ik daar geen plezier meer uithaal maar heb besloten dat algemeen plezier voorop staat in dit spel, dus beetje handelen is prima mits goede prijs. Inderdaad wat Melvin zegt, ik heb de goede hoop dat Lopez na al zijn winsten in Colombia snel een contract gaat krijgen bij een EF of iets, dan moet ik wel 95 mil hebben liggen namelijk. Bij deze deal heb ik bijna 50, dus moet nog 45 sparen... Smile

Hermans zal ook wel stoppen na z'n geflopte gezondheid wegens long-covid en de Buyst vond ik wel goed rijden, dus wie weet haalt die nog wat puntjes voor zichzelf.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal AST-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP