Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AND - 7EL

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Clement

Clement

Deal AND - 7EL Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND - 7EL   Deal AND - 7EL Emptyzo 9 apr - 9:08:48

Naar AND - Kristoff + Devriendt
Naar 7EL - Gall + Ferron + Goossens + Burgaudeau + 5

Ik was opzoek naar kern verkleining en het verzilveren van talent.

Met deze deal haal ik weer een mooie hoeveelheid aan SV binnen. Waarbij het presteren van deze Noor gaat bepalen of het een top deal wordt. Hij is zijn jaar zeker niet goed begonnen, ik denk dat ie dit jaar nog wel in zijn ritme komt. Heeft moeten wennen aan de ploeg en na het voorjaar komt ie los. Dit geldt ook voor Tom, zal vandaag niet laten zien wat ie vorig jaar liet zien. Maar de komende maanden zullen we hem vaker vooraan zien in de 1.1 koersjes en zijn punten meepakken.

Daarvoor verlaten 4 talenten de Androni stal. Besef me dat vooral Gall individueel meer had opgebracht. Maar zo samen verzilver ik een mooi potentieel. Wat weer ingezet kan worden in het verjongen van het team. Stiekem zijn deze mannen toch weer ouder dan je denkt, een leuk resultaat maar verder breken ze niet echt door. Dit merkte ik ook in de onderhandelingen, waarde wordt wel aan renners gegeven maar niemand geeft echt sv of cash voor deze renners.

Kristoff en Devriendt is samen bijna 200 miljoen aan. Dan moeten de andere 4 mannen nog behoorlijk wat rijden willen ze dit zien te realiseren.

Op deze manier behoud ik de balans in selectie met talent aan de ene kant maar ook zekere waarde aan de andere kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal AND - 7EL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - 7EL   Deal AND - 7EL Emptyzo 9 apr - 10:11:30

Besproken en akkoord
Hapsnurker

Hapsnurker

Deal AND - 7EL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - 7EL   Deal AND - 7EL Emptyzo 9 apr - 20:22:37

Deal klopt, het begon met het feit dat ik nog wat plekjes vrij had in de selectie. En er daarnaast interesse was in SV. Het interview van Kristoff afgelopen week, voor de Schelde was voor mij de reden om nog te onderhandelen deze periode. Hij zal al sneller de wegkapitein worden dan gedacht en dat betekent minder resultaat en daarmee punten.

Op deze manier haal ik 4 jongens binnen die ik zelf naar Androni heb gehaald, daar blijf je toch een band mee houden zullen we maar zeggen. Gall laat zich steeds vaker zien en hoop op zijn definitieve doorbraak in de Giro dit jaar. Zijn goede resultaat in het Baskenland zorgde nog even voor wat extra onderhandeling. Echter zijn we daar uitgekomen.

Tevens zijn Ferron, Burga en Kobe natuurlijk renners die nog niet echt structureel grote dingen laten zien. Maar als eentje echt doorbreekt heb ik mijn doel met deze deal bereikt. Hopelijk gaan ze ook wat meer punten halen dan Kristoff want dat viel natuurlijk zwaar tegen.

De resultaten van Kristoff zullen bepalend zijn of ik voldoende heb gekregen voor hem, maar het resultaat vandaag in PR laat zien dat vorig jaar wel uitzonderlijk was op zijn oudere leeftijd.

Mooie deal zo voor het einde van P1 en laten we hopen dat we in P2 meer succes hebben.
Timodej

Timodej

Deal AND - 7EL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - 7EL   Deal AND - 7EL Emptyma 10 apr - 12:19:55

We gaan deze even nader bekijken.

Edit: Check over, doorspelen.

Clement vindt dit bericht leuk

Gesponsorde inhoud

Deal AND - 7EL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - 7EL   Deal AND - 7EL Empty