Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PSL - UNI

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kozer90

Kozer90

Deal PSL - UNI Empty
BerichtOnderwerp: Deal PSL - UNI   Deal PSL - UNI Emptyma 24 apr - 9:31:05

Naar UNI: Matteo Sobrero
Naar PSL: Ide Schelling

Al een flinke tijd was ik op zoek naar een Nederlander die voorin mee kan doen om de etappes. Met Schelling hoop ik diegene nu binnen te halen. Voor mijn idee is dit op dit moment een gelijkwaardige deal en is het af wachten hoe het uit gaat pakken. Gaat Sobrero zich nog meer ontwikkelen en nog meer mee doen in de eendaagse wedstrijden en de kortere rittenkoersen. Dan zou deze deal voor mij wel eens minder goed uit kunnen pakken. Aan de andere kant, als Schelling de stappen blijft zetten die hij dit jaar zet ten opzichte van zijn horrorjaar van vorig jaar, zie ik nog wel veel rek naar boven toe bij Ide. Daarnaast vind ik het leuke renner om te volgen, niet bang om aan te vallen en zich er tussen te gooien waar het mogelijk is. Voordeel vind ik ook dat in deze deal Sobrero nog de Giro bij mijn team rijdt en zo mogelijk nog wat punten kan pakken daar.
Voor mij nu en leuke deal en het past nog prima binnen mijn jonge team om daar ook een renner van 25 aan toe te voegen.

Bedankt voor de onderhandelingen team Unibet! Succes met Sobrero.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal PSL - UNI Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PSL - UNI   Deal PSL - UNI Emptydi 25 apr - 12:22:09

Klopt.
Een renner vertegenwoordigd een zekere waarde, die hij probeert na te streven door middel van zijn stopvergoeding en het behalen van punten. Iedere renner heeft een vaste en een fictieve waarde of lees het is wat de gek erop plakt.
Ik had een fictieve waarde op Schelling geplakt die ik ontving met het binnenhalen van Sobrero.
Ik geloof dat ik op korte termijn een hogere return on investment zal ontvangen met Sobrero dan bij Schelling.
In de grote wedstrijden zal Schelling meer in de knechtenrol kruipen. Terwijl Sobrero vaker voor eigen kans mag gaan.
Dit jaar heeft Sobrero een nieuwe stap voorwaarts gemaakt. Ik kijk uit naar het verloop van het seizoen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal PSL - UNI
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum