Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal 7EL - PSL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kozer90

Kozer90

Deal 7EL - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Deal 7EL - PSL   Deal 7EL - PSL Emptyvr 19 mei - 14:54:30

Naar 7EL: Louis Meintjes
Naar PSL: Yannis Voisard + 25

Louis Meintjes begint op leeftijd te komen. Zijn waarde in deze deal zit rond de 90 miljoen. Dat is wat ik van meerdere mensen heb binnen gekregen aan biedingen. Ik verwacht hem dit jaar zeker nog van voren te zien, maar het blijft met Louis Meintjes altijd een beetje afwachten. Ik vind het jammer dat hij mijn team gaat verlaten, maar qua leeftijd past hij niet echt in wat ik met mijn team voor ogen heb. Voor hem komt Yannis Voisard terug. Hij is nog onder de 25 jaar en past daardoor prima in mijn team. Daarnaast heeft hij dit jaar een mooie stap gezet en bewees hij vorige week in de ronde van Hongarije onder de vleugels van Fabian Cancellara steeds beter te worden. De 25 miljoen aan contanten verhoogt mijn NEO-budget een beetje en maakt het verschil in waarde goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker

Deal 7EL - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal 7EL - PSL   Deal 7EL - PSL Emptyza 20 mei - 9:35:11

Deal klopt,

Wilde graag een klassementsman in mijn team bijvoegen, Louis is daarin erg geschikt. Heeft vorig jaar twee rondes achter elkaar goed gereden en dat zou dit jaar zomaar weer kunnen. Daarmee kan ie nog een aantal jaar mee om zo jaarlijks zijn puntjes bij elkaar te brengen. Hiervoor gaat onze Neo Voisard ons verlaten, heeft vorige week in Hongarije zijn talent laten zien en heb er veel vertrouwen in dat ie dit door gaat zetten. Echter met deze deal maak ik een mooie winst en heb ik de punten van Louis de komende jaren. Het geldt was nodig om het verschil niet te groot te laten worden en Kozer te overtuigen.

Bedankt weer voor deze snelle deal!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal 7EL - PSL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP