Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ARG - BOR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje

Deal ARG - BOR  Empty
BerichtOnderwerp: Deal ARG - BOR    Deal ARG - BOR  Emptyzo 11 jun - 14:15:51

Naar ARG : Sylvain Moniquet
Naar BOR : Will Barta

Het vertrouwen in Will Barta is wat groter dan die van Moniquet

Barta rijdt regelmatig in de punten van rondes van een week en heeft een prima tijdrit in de benen zoals in Romandie waar hij 13de werd

Moniquet ook wel aardig potentieel ,maar valt me redelijk tegen en rijdt ook best vaak met Lennert van Eetvelt ,waardoor zijn kansen steeds minder worden zo lijkt het

Veel plezier met Moniquet
Terug naar boven Ga naar beneden
Patje

Patje

Deal ARG - BOR  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG - BOR    Deal ARG - BOR  Emptydi 13 jun - 14:06:49

Deal klopt. Dit is niet direct het type deal waar ik naar op zoek was maar Barta stond al een tijdje op mijn tl en met Moniquet hoop ik iemand te halen die makkelijker verkoopbaar is.

Ik denk ook dat Barta de iets betere renner is maar Moniquet is iets jonger en vooral ik zie hem bij Lotto wel meer kansen krijgen dan Barta bij Movistar. Lotto is een team dat in de koersen waar Moniquet kan scoren geen toppers heeft en daar ook niet op mikt waardoor iedereen zijn kans krijgt terwijl Movistar een team is dat toch volop mikt op klassementen rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ARG - BOR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal EUS - MAP
» Deal MAP - GBM
» Deal AST - NOV
» DEAL AST - TIR
» Deal GBM - PDM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum