Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal TSV-IAM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal TSV-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal TSV-IAM   Deal TSV-IAM Emptyvr 4 aug - 10:21:27

Naar TSV: Fuglsang, Jakob +5 mil

Naar Iam:  Louvel, Matis

Bij deze komt Louvel mijn team versterken. Het is een zeer talentvolle renner die mij positief opviel in de grote voorjaarsklassiekers vorig jaar. Het is een erg sterke renner waarvan ik verwacht dat hij in de toekomst veel punten kan bij elkaar verzamelen. Desondanks kent hij dit jaar een beetje een terugval na zijn 'doorbraak' van vorig jaar. Voor Louvel moet ik een grote sv renner gaan. Fuglsang lijkt weer een beetje over zijn blessure heen te komen en kan zo nog wat puntjes voor Baske verzamelen. Voor mij geldt dat ik liever niet nog een jaar op zijn sv wil wachten. Over het algemeen houden oudjes het niet lang vol bij Iam. Razz De 5 mil is nodig omdat het een dealbreaker voor Baske is.
Bedankt voor de fijne onderhandeling

Rawolf vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Baske

Baske

Deal TSV-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TSV-IAM   Deal TSV-IAM Emptyza 5 aug - 9:15:19

Deal is akkoord. Melvin kwam op een moment met een bod dat mij wel zinde. Louvel op waarde schatten is lastig gezien zijn jonge leeftijd en wat inconsequente resultaten. Maar bovenal is het natuurlijk een groot talent.

Met Fuglsang pak ik wat SV waardoor ik verder kan bouwen aan mijn team. Tot die tijd mag hij zelf nog wat punten scoren en kan hij eventueel in deals gebruikt worden. Ik denk qua waarde een prima deal voor TSV.

Tnx voor de snelle deal Melvin.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal TSV-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL