Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ABS- 7EL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hapsnurker

Hapsnurker

Deal ABS- 7EL Empty
BerichtOnderwerp: Deal ABS- 7EL   Deal ABS- 7EL Emptywo 16 aug - 21:16:23

Naar ABS - Steff Cras
Naar 7EL - Anthony Perez + 15

Steff Cras gaan ons alweer verlaten, dat heeft vooral te maken met dat we dit seizoen drie potentiele top 10 renners hebben gehaald. Rubio, Gall en Cras en daarvan zijn de eerste twee doorgekomen en wordt voor volgend jaar veel verwacht. Cras heeft het wel iets laten zien maar ligt ook vaak op de grond. Nu is de kans aanwezig dat ik de komende Vuelta alsnog dit jaar een grote ronde gaat uitrijden, maar ons geloof is een beetje weggezakt. Daarnaast is zijn tijdrit toch wel zijn probleem en krijgt ie weinig ondersteuning van zijn ploeg dus daarmee is de keuze gemaakt om hem te verkopen.

Hiervoor komt Anthony Perez, deze 32 jarige Fransman is bezig aan een goed seizoen en wij verwachten dat dit de komende jaren doorgaat zetten. Echt een renner die het hele jaar door punten kan gaan pakken en daarmee aan het eind van het jaar toch een sloot punten pakt. Geen extreme resultaten maar overal top 10 brengt ook leuke punten binnen.

Het geld was nodig om het verschil te overbruggen, Mochie bedankt voor de snelle deal en succes met Steff!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07

Deal ABS- 7EL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS- 7EL   Deal ABS- 7EL Emptydo 17 aug - 10:47:06

Klopt helemaal!

Ik heb Perez gehaald in een vergelijkbare situatie als Cras. Hij had toen nog geen punten en SV opgebouwd en was al 27. Hij reed wel veel in beeld in de tour en was sterk in de vlucht. Doordat dit zich niet omzette in punten kon ik hem toen goedkoop oppikken.

Inmiddels scoort Perez redelijk in het Franse circuit. Ik kan hem dus weer slijten om in te zetten op een renner die qua leeftijd beter in mijn ploeg past.

Cras reed ook een goede eerste tourweek en moest daarna helaas opgeven. Vorig jaar reed hij bovendien 4x top 16 in WT koersen van een week. Dit zorgt helaas niet voor veel punten maar daar is de prijs ook naar. In de Vuelta moest hij vervolgens al na 2 dagen opgeven.

Hij krijg daarnaast veel kansen bij TotalEnergies en wordt hij ook weer 'kopman' komende Vuelta. Ik wilde hem dus voor die tijd binnenhalen.

15 miljoen zijn voor het leeftijdverschil. Dit is misschien wat veel aangezien Perez een hogere SV heeft dan Cras, maar ik vind het het gokje waard.

Haps bedankt voor de deal!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ABS- 7EL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP