Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PDM - ABS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti

Deal PDM - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - ABS   Deal PDM - ABS Emptyzo 17 sep - 9:39:17

Naar PDM: Matteo Moschetti
Naar ABS: Morkov + Oss + 7,5 miljoen

PDM stalt graag zijn talenten voor een tijdje bij andere teams om ze na een paar jaar rijpen weer terug te halen naar de hoofdmacht. Moschetti is daar een mooi voorbeeld van. Bij Trek kwam de beloftevolle Italiaan nooit helemaal uit de verf, maar hij laat dit jaar in het PCT-circuit zien dat er nog steeds veel moois in het vat zit. Als kopman met een paar jaar ervaring extra rijdt hij opeens een behoorlijk constant seizoen met vele ereplaatsen en af en toe een zege. Hét moment om hem terug te halen, voordat hij komend jaar definitief gaat 'bevestigen'!! De verwachting is dat Matteo in de kleinere sprintkoersen doorgaat met ereplaatsen verzamelen en waar zijn team wordt uitgenodigd in grotere koersen mag hij ons verrassen met een enkele uitschieter. We betalen de opleidingsploeg ABS een fair bedrag voor zorg en begeleiding die de afgelopen jaren is geboden en wensen hen veel succes met het herinvesteren.

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07

Deal PDM - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - ABS   Deal PDM - ABS Emptyzo 17 sep - 10:26:30

Deal klopt. Uitleg volgt maar ivm laatste dag van 04 vast bevestigd
Mochie07

Mochie07

Deal PDM - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - ABS   Deal PDM - ABS Emptyma 18 sep - 9:37:49

Bij dezen nog de uitleg.

Ik heb Moschetti ooit voor een miljoen of 40 opgepikt bij de opstart van de 36.5 ploeg. Ik hun hele selectie zag ik toen slechts 1 sprinter staan. Oftewel, kansen zou hij zeker krijgen. Inmiddels heeft hij bijna 250 punten gehaald en moet P5 nog beginnen.

Moschetti is denk ik niet de renner die op WT niveau veel punten zal halen. In .Pro koersen en lager is hij echter een garantie voor top 10 in sprints. Zo sprokkelt hij er aardig op los dit jaar en zien we eindelijk weer terug waarom men zo te spreken was over het talent Moschetti.

Ik zie dit als een mooi moment om hem te cashen. Als hij nog 5 jaar op dit niveau bij een PRT ploeg blijft rijden, doe ik hem misschien te goedkoop weg. Maar er is ook een behoorlijke kans dat dit jaar een uitschieter blijkt. Het bedrag wat Torsten hier betaald zit daar wat tussenin. Ik hoop vooral dat Oss en Morkov dit jaar stoppen Wink.
Gesponsorde inhoud

Deal PDM - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - ABS   Deal PDM - ABS Empty

Deal PDM - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP