Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal PSL - AFC

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kozer90

Kozer90


Posts : 229
Join date : 24-08-22
Age : 33
Location : Kampen

Deal PSL - AFC Empty
BerichtOnderwerp: Deal PSL - AFC   Deal PSL - AFC Emptyza 4 nov - 23:25:19

Naar AFC: Jose Alvaro Hodeg en Koen Bouwman
Naar PSL: Vito Braet en Milan Fretin

De vertrekkers zijn Hodeg en Bouwman. Beiden zijn mij dit jaar toch wel tegengevallen en zie dat de komende jaren eigenlijk niet veranderen. Bouwman meerdere malen aangegeven dat hij zich prima voelt in de rol waarin hij rijdt en zal dat ook de komende jaren nog wel blijven doen en Hodeg is een risico. Paar keer een leuke uitslag gereden, maar nog zeker niet op niveau. De stops van Bouwman en Hodeg zijn 25 + 30 en daarnaast zullen ze vast nog wel wat punten gaan pakken. Maakt de waarde van deze deal zo richting de 70 miljoen in mijn ogen.

De nieuwkomers zijn twee jonge renners die allebei de stap zetten naar een WT team. Braet gaat naar Wanty en Fretin naar Cofidis. Natuurlijk hoop ik dat zij daar beiden de volgende stap gaan zetten. Beide renners hebben al aangetoond mooie uitslagen te kunnen rijden en ik heb er vertrouwen in dat zij echt nog wel meer in hun mars hebben. Weer een mooie stap voor de toekomst, waarbij het voor mij ook meespeelde dat ik op deze manier mijn cash voor de NEO verkoop niet hoefde te gebruiken om toch twee jonge renners er voor terug te kunnen halen.

Bedankt voor de onderhandelingen Jasper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jappe666

Jappe666


Posts : 157
Join date : 24-09-20

Deal PSL - AFC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PSL - AFC   Deal PSL - AFC Emptyza 4 nov - 23:29:56

Deal klopt, bij Bouwman hoop ik dat hij met het vertrek van Roglic iets meer kansen zal krijgen als Puncher, zoals hij in de Giro al bewees te kunnen. Hodeg is gewoon een gokje. Als die weer aan de praat geraakt is het een meevaller, is dat het niet het geval, scheur ik er mijn broek niet aan.

Bedankt voor de snelle deal, Arjan, en veel succes met de 2 jonkies.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PSL - AFC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - NOV
» Deal ABS - MAP
» Deal UNI-GBM
» Deal MAP-AST
» Deal IAM - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: