Naar EOK: GAUDU David + LEYSEN Senne
Naar SKY: ARRIETA Igor + POSTLBERGER Lukas + 137
Arrieta gekocht voor 65 miljoen, inmiddels heeft hij de transfer gemaakt naar UAE en is mijn vertrouwen groter dan ooit. Helaas heb ik door mijn doelen op WK3 niet het geduld om te wachten tot hij dit vertrouwen uitbetaald, daarom gaat Igor nu vroegtijdig mijn team verlaten. Ik heb het gevoel dat ik wel meer voor hem had kunnen krijgen als ik nog een jaartje had gewacht, maar het is wat het is. Zit in de deal voor een waarde van ~90 miljoen, waarmee ik tussen de 240 en 250 betaal voor Gaudu.
Postlberger en 137 cash om de deal compleet te maken.
Gaudu komt mijn team versterken en past perfect bij de doelen die ik op WK3 heb. Ik heb er vertrouwen in dat hij zijn niveau van begin van het jaar in o.a. Paris-Nice en heel 2021 weer vaker gaat laten zien. Als hij dat vertrouwen waarmaakt dan zit hij bij de beste puntenpakkers van dit spel, zo niet dan scoort hij alsnog wel 300-400 punten per jaar. Ik blijf Gaudu als persoon een eikel vinden, maar goed je kan niet te kieskeurig zijn met het aantrekken van puntenpakkers op dit spel.
Leysen, Livyns, Teugels of Verwilst geen idee wie het is, maar hij komt naar mij toe omdat Bryan geen plekje wil verliezen in de deal.
Thomas