Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal EOK - SKY

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal EOK - SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal EOK - SKY   Deal EOK - SKY Emptyzo 12 nov - 2:23:48

Naar EOK: GAUDU David + LEYSEN Senne
Naar SKY: ARRIETA Igor + POSTLBERGER Lukas + 137

Arrieta gekocht voor 65 miljoen, inmiddels heeft hij de transfer gemaakt naar UAE en is mijn vertrouwen groter dan ooit. Helaas heb ik door mijn doelen op WK3 niet het geduld om te wachten tot hij dit vertrouwen uitbetaald, daarom gaat Igor nu vroegtijdig mijn team verlaten. Ik heb het gevoel dat ik wel meer voor hem had kunnen krijgen als ik nog een jaartje had gewacht, maar het is wat het is. Zit in de deal voor een waarde van ~90 miljoen, waarmee ik tussen de 240 en 250 betaal voor Gaudu.

Postlberger en 137 cash om de deal compleet te maken.

Gaudu komt mijn team versterken en past perfect bij de doelen die ik op WK3 heb. Ik heb er vertrouwen in dat hij zijn niveau van begin van het jaar in o.a. Paris-Nice en heel 2021 weer vaker gaat laten zien. Als hij dat vertrouwen waarmaakt dan zit hij bij de beste puntenpakkers van dit spel, zo niet dan scoort hij alsnog wel 300-400 punten per jaar. Ik blijf Gaudu als persoon een eikel vinden, maar goed je kan niet te kieskeurig zijn met het aantrekken van puntenpakkers op dit spel.

Leysen, Livyns, Teugels of Verwilst geen idee wie het is, maar hij komt naar mij toe omdat Bryan geen plekje wil verliezen in de deal.

Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC

Deal EOK - SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - SKY   Deal EOK - SKY Emptyzo 12 nov - 2:52:20

Deal klopt

Hey er zit een foutje in je verhaal eendt. Als je Gaudu ineens op 250 gaat zetten hoort Arrieta op 100!!!
Maar eigenlijk zou ik 300 en 150 zeggen persoonlijk. Klinkt beter voor ons.

Bij deze geef ik een 4 op een rij wk3 winst op. Er zijn andere kapers op de kust. Ik had mijn best kunnen doen om puntenpakkers te kopen en weer te winnen. Maar what's fun about that?! Nu kan ik lekker mn team wat hervormen met 500mln cash en Arrieta als groot talent erbij.
Arrieta is natuurlijk een serieus talent. Dit seizoen helaas vrij matig gereden door een kaakbreuk midden in het seizoen. Maar UAE en uiteraard vooral Matxin zien het volledig in m zitten.
Ik heb Matxin hoog zitten als het gaat om het oppikken van pareltjes. Gaf in het begin van zn aller eerste jaar bij de profs als net 19 jarige al serieus aan mee te kunnen doen. Ik denk dat hij met de enorme vooruitgang van ondersteuning en materiaal tov kern een echte stap gaat zetten. Op naar vuelta kopman voor uae in 2026!!

Postlberger, ja wat moet ik ermee. Was vooral nodig zodat eendt nog wat cash over zou houden voor andere deals. Hopelijk kapt ie ermee maar hij lijkt zeker door te willen. Lijkt me een hele goede knecht voor veel teams. Misschien leuk voor Tudor als wegkapitein?

Pcm icon Gaudu gaat er vandoor. Mn 1e draft pick op wk3. The end of an era. Erg jammer hoe fdj zn afgelopen seizoen om zeep heeft geholpen. Anders had ik m nu veel beter kunnen verkopen. Maargoed we mogen ook niet veel beter van fdj verwachten helaas.

Ik wil vooral nog even aangeven dat ik echt intens blij ben eindelijk van Verwilst of hoe heet die gozer af te zijn. Een absolute doorn in mijn oog. Weg met die gast

Bedankt voor de onderhandeling eendt
Bennyboy

Bennyboy

Deal EOK - SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - SKY   Deal EOK - SKY Emptyma 4 dec - 9:41:58

graag verduidelijking wat de deal nou is. Verwilst zat niet bij Sky??
Gast
Gast

Deal EOK - SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - SKY   Deal EOK - SKY Emptyma 4 dec - 12:20:10

De deal is zoals de deal genoteerd staat, de rest is een intern grapje, zo moeilijk is het niet Ben.

Uhh ik heb de tekst aangepast. Stond heel wat anders xD Voortaan die grappen maar voor je houden en niet in het TL topic
Bennyboy

Bennyboy

Deal EOK - SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - SKY   Deal EOK - SKY Emptyma 4 dec - 14:43:40

WCEendT schreef:
De deal is zoals de deal genoteerd staat, de rest is een intern grapje, zo moeilijk is het niet Ben.

Uhh ik heb de tekst aangepast. Stond heel wat anders xD Voortaan die grappen maar voor je houden en niet in het TL topic

yoo! Er stond heel wat anders dat heb ik al aangepast, voortaan deze grappen niet in het TL topic. Melvin had al doorgegeven dat het Senne Leysen moet zijn. Maar in de tekst stond Verwilst en ook door Bryan zo bevestigd.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Gast
Gast

Deal EOK - SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - SKY   Deal EOK - SKY Emptydi 5 dec - 1:49:04

Wie wisten gewoon oprecht niet welke Belg het was, alleen dat hij niets kan.
Gesponsorde inhoud

Deal EOK - SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - SKY   Deal EOK - SKY Empty

Deal EOK - SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP