Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AND - COL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rico

Rico

Deal AND - COL Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND - COL   Deal AND - COL Emptydi 16 jan - 12:29:05

Naar Androni - Giocattoli: Hugh Carthy
Naar Colnago - Lampre: Amaury Capiot + 25 mln

Gokje op een succesvolle terugkeer van Capiot. Hij lijkt in ieder geval in de trainingen weer normaal met het team mee te doen, dus ik hoop erop dat hij weer richting zijn 2022 niveau kan gaan en dan is dit een goede deal.

Carthy vertrekt weer. Voor cash aangeschaft aan het einde van vorig seizoen met het idee dat er lekker met hem door te handelen viel en dat is bij deze gebeurd.

Clement, bedankt voor de onderhandelingen, na even zoeken naar de juiste constructie waren we er snel uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement

Deal AND - COL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - COL   Deal AND - COL Emptydi 16 jan - 12:39:44

Deal klopt,

Was opzoek naar een extra klassementsman voor de rondes buiten de grote drie. Carthy heeft vorig jaar laten zien hier ook zijn punten te halen, top 10 in Tirreno, Tour of the Alps en Guangxi. Was daarna opweg naar een top 10 in de giro en daarmee lijkt mij dit een stabiele puntenpakker.

Hopelijk wat focus op de eendaagse wedstrijden en dan kan er nog een stap in de sv gemaakt worden.
Dit zou dan bonus zijn.

Hiervoor vertrekt Capiot, veel interesse geweest maar weinig mensen concreet. Rico was enigste die meteen een god bod deed en daar kon ik wel mee uit de voeten. Capiot heeft natuurlijk een lastig jaar gehad en zou zomaar zijn top jaar kunnen herhalen. Echter met zijn 30 is ie niet meer de jongste en ik verwacht dat binnen Arkea de focus meer ligt op Demare en Mozzato voor de sprints.

In mijn ogen haal ik hier meer zekerheid tevens geeft dit de ruimte om andere deals te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal AND - COL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum