Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

DEAL CAN-IAM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam

DEAL CAN-IAM Empty
BerichtOnderwerp: DEAL CAN-IAM   DEAL CAN-IAM Emptyvr 9 feb - 12:57:38

Naar IAM: De Pretto, Davide + Kron, Andreas + 25 mil
Naar CAN: Plapp, Luke

Bij deze gaat Plapp mijn team verlaten. Plapp is een erg talentvolle renner maar brengt ook veel onzekerheid met zich mee. Ik denk dat hij in potentie echt top is, maar mede door de olympische spelen op het vooruitzicht mocht hij vertrekken. De pretto is een leuk talent die zich al laat zien bij Jayco, ik zie in hem nog veel rek en komt daarom binnen. Kron is een sterke renner die een topjaar heeft gehad, doet mee in de top wedstrijden en zie hem veel punten pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
otter

otter

DEAL CAN-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL CAN-IAM   DEAL CAN-IAM Emptyvr 9 feb - 13:24:27

Deal klopt!

Met Plapp krijgen we er een enorm talent bij. Hij geeft aan zich goed te voelen bij zijn nieuwe ploeg. Laat ons hopen dat hij kan uitgroeien tot de topper die ik in hem zie.

Hiervoor vertrekt Kron, een renner die in elke koers capabel is om finale te rijden, maar vaak net iets te kort komt om het af te maken. Heeft ondanks dit wel een heel sterk jaar gereden.

Ook De Pretto vertrekt. Die heb ik opgepikt tijdens de Neo's en is goed gestart dit seizoen. Leuk talentje en ideale opvulling om de deal voor Plapp rond te krijgen.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

DEAL CAN-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - NOV
» Deal ABS - MAP
» Deal UNI-GBM
» Deal MAP-AST
» Deal IAM - TIR