Naar AND - Tratnik + Molard + Arndt + Goossens + 10
Naar 7EL - Piganzoli + Lopez + Castrillo
In mijn zoektocht naar verzilvering van SV toch uitgekomen bij redelijk het zelfde bod als eerder gedaan. Echter nu met andere renners van mijn kant. Met bovenstaande deal haal ik 144 miljoen binnen aan sv & cash en heb ik 4 renners die gedurende het jaar nog aanzienlijke veel punten kunnen binnenhalen.
Tratnik liet het vandaag in Murcia weer zien, die krijgt voldoende kansen en gaat bij Jumbo verlengen is de verwachting. Molard gaat de komende 2 jaar ook nog bij FDJ rondrijden en krijgt daarbij altijd kansen en daarmee ook punten. Arndt is iets minder zeker, maar die heeft een aflopend contract en hoop dat ie volgend jaar ergens bij een lagere ploeg gaat rijden met meer kansen. Dan het echte vraagteken in de vorm van Goossens. Ik geloof er in, vorig jaar zo goed begonnen en echt doorgebroken. Die knie gaat wel herstellen en dan heb ik goedkoop een renner die bij een Wanty zijn contract al binnen heeft voor volgend jaar en met zijn aanvallende stijl een genot is om naar te kijken.
Hiervoor gaat Piganzoli ons verlaten, heeft vandaag weer laten zien dat het een groot talent is. Vraag is of dit door gaat zetten want het is niet op het hoogste niveau. Op deze manier haal ik wel mijn zekerheid binnen en kan ik verder groeien op gebied van vaste waarde in de selectie.
Lopez & Castrillo rijden leuk rond, had ze de tijd willen geven maar heb gekozen voor andere talenten uit de selectie.
De cash was nodig om hem helemaal in evenwicht te brengen.
Na de vorige deal hoop ik wat rust te hebben en de selectie langzaam mijn vorm te geven.