Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal CAN - MAP

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rico

Rico


Posts : 221
Join date : 05-10-22

Deal CAN - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Deal CAN - MAP   Deal CAN - MAP Emptydo 15 feb - 8:36:35

Naar Cannondale - Drapac: Mauri Vansevenant
Naar Mapei: Stephen Williams + 15 miljoen

Williams heeft de afgelopen seizoenen af en toe uitschieters gehad, maar echt niks van constantheid laten zien. Ik gok erop dat dit bij zijn nieuwe ploeg wel het geval gaat zijn. Hij mag volgens mij veel voor eigen kans rijden en ik was ook onder de indruk van zijn goede sprints waardoor ik denk dat hij ook in heuvelachtige eendagskoersen kan scoren.

Vertrekker is Vansevenant die misschien wel op het punt van doorbreken staat, maar ook elk jaar dat dat niet gebeurt het risico loopt om in een knechtenrol te belanden. En ook al zou het eigenlijk geen rol van betekenis moeten spelen, is het wel zo dat hij iets makkelijker mocht vertrekken aangezien hij onderdeel van mijn team is op een vergelijkbaar spel.

De 15 mln dient om een beetje risico af te dekken dat in deze deal toch nog wat meer ligt bij de oudere renner zonder noemenswaardige stop.

Otter, bedankt voor de onderhandelingen, we hadden eerst nog een wat bredere deal in gedachten, maar moesten concluderen dat we het daar niet over eens konden worden. Dan is het toch fijn om te zien dat we een deal konden maken op de punten waar we het wel over eens waren!

Rick Steggerda, Jappe666 en otter vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
otter

otter


Posts : 139
Join date : 15-12-22
Age : 28

Deal CAN - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAN - MAP   Deal CAN - MAP Emptydo 15 feb - 10:05:20

Deal Klopt!

Mauri komt ons versterken. Mauri rijdt al een aantal jaar consistent rond. Hij laat bergop mooie dingen zien! Een jonge landgenoot die sterk klimt is ook gewoon leuk om in mijn team te hebben.

Hiervoor vertrekt Williams. Eind vorig jaar eindwinnaar Arctic Race of Norway, begin dit jaar wint hij gewoon de TDU.Hij voelt zich duidelijk goed bij IPT. Voorgaande jaren was het wel een pak minder. Ik vond het dan ook een goed moment om hem nu te verhandelen.

Alweer fijn onderhandelen met Rico! Ik denk dat we allebei tevreden kunnen zijn met deze deal.




MelvinBraam en Jappe666 vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CAN - MAP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - NOV
» Deal ABS - MAP
» Deal UNI-GBM
» Deal MAP-AST
» Deal IAM - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: