Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal EOK - COL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
WCEendT

WCEendT


Posts : 779
Join date : 25-10-21
Age : 26

Deal EOK - COL Empty
BerichtOnderwerp: Deal EOK - COL   Deal EOK - COL Emptyvr 16 feb - 21:34:04

Naar EOK: VELASCO Simone + 30
Naar COL: BENNETT Sam

Uitleg volgt morgen of later op de avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 779
Join date : 25-10-21
Age : 26

Deal EOK - COL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - COL   Deal EOK - COL Emptyvr 16 feb - 21:46:56

Toch nu maar even wat geschreven...

Velasco heeft vorig jaar een heel behoorlijk niveau gehaald. Vanaf zijn sterke optreden in LBL tot aan het Italiaanse najaar. Hij is ook dit jaar weer sterk begonnen, wat uiteindelijk wel de knoop doorgehakt heeft voor mij. Daarnaast heb ik het gevoel dat er nog wat meer in zit bij Velasco als hij wat constanter kan worden.

Ik toonde al interesse bij Rico, maar kon er niet echt uitkomen met hem. Wetende dat Rico waarschijnlijk over ging stappen besloten we ook dat het onze moeite verder niet waard was. Met Koreboer ben ik er na 2-3 dagen toch uitgekomen, uiteindelijk hebben we beide een beetje water bij de wijn gedaan.

Ik denk dat ik nog een beetje risico pak, maar krijg er ook een 5-jaar jongere renner voor terug. Velasco kan toch vrij eenvoudig naar minimaal 45sv, dat gezamenlijk met de 30 miljoen die ik erbij krijg maakt dat ik maximaal een risico van 20 miljoen loop. De komende jaren zie ik Velasco eigenlijk wel beter of net zo goed scoren als Bennett, dus in mijn ogen is het ook een goede deal voor mijn doel in 2024. Daarna heeft Velasco nog 5 jaar extra om die 20 miljoen goed te maken.

Onze eerste deal Koreboer, bedankt voor de duidelijke onderhandelingen! Geen verhaaltjes, gewoon bieden.


Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
Koreboer

Koreboer


Posts : 17
Join date : 13-03-23

Deal EOK - COL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - COL   Deal EOK - COL Emptyza 17 feb - 7:48:52

Daar is die dan: De eerste deal met eendt!

Lekkere onderhandelingen daar hou ik van, snel reageren en geen gelul allemaal over misschien dit of wellicht dat. Eendt wilde iets meer voor bennett daar wilde ik niet verder in mee gaan omdat ik vaste waarde wil en geen risico wil nemen met mijn ploeg. Het is of talent of vaste waarde. Nou die krijg ik met Bennett die ik over een jaar of 2/3 uitbetaald ga krijgen. Past lekker in mijn tactiek. Dit jaar verwacht ik rond de 400 te hebben met de neos. Dit wil ik de aankomende 3 jaar proberen te halen zodat ik 3/4 echte toppers kan kopen en zo mijn team kan opbouwen.

Leuke deal en top onderhandeld. Waarbij we allebei een beetje toegaven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal EOK - COL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - COL   Deal EOK - COL Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal EOK - COL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: