Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal BIA -ONE

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
bbflood

bbflood


Posts : 586
Join date : 28-01-20

Deal BIA -ONE Empty
BerichtOnderwerp: Deal BIA -ONE   Deal BIA -ONE Emptyzo 18 feb - 10:51:36

Naar BIA: Maxim van Gils + Davide Gabburo
Naar ONE: Vincenzo Albanese + Alexander Kamp + Hannes Wilksch

Ik had Wilksch eigenlijk al ergens bij de Zomerneo's willen kopen, maar daar was hij net te laat prof voor geworden. In 2022 in de junioren giro 7e samen met Felix Engelhardt. Ook 7e in de Tour de l'avenir dat jaar en in 2023 3e in de jongeren Giro. Ik zag dat Timo hem had toegevoegd, maar ja met van Gils in je team weet je waar dat op uitdraait.

Kamp heeft zich leuk doorontwikkelt en heeft zich tot nu toe dit seizoen enkel bezig gehouden met warmdraaien hoorde ik in een interview op Mallorca. Hoofddoel is de Amstel. Vorig jaar 200 punten behaald. Dat moet bij de overgang van Lidl-Trek naar Tudor ook wel weer mogelijk zijn.

Albanese is een erg geliefde renner waar ook nog groei in zit. 157 punten vorig jaar, maar verwacht dat dit ook wel naar 200 gaat. van Gils had ik gehaald met als doel 300-350 punten. Daar blijf ik zelf nog zeker in geloven.

Samen zeker 400 punten. Wilksch is dan voor de middellange termijn.

Denk dat ik in deze samenstelling zeker evenveel punten haal als met van Gils alleen, maar denk eigenlijk nog wel meer. Voordeel is daarnaast dat ik nu meer spreiding in SV heb en daardoor minder risico.

Maxim is weer thuis en ik heb een betere spreiding.

Timo bedankt voor de snelle deal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1097
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

Deal BIA -ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BIA -ONE   Deal BIA -ONE Emptyzo 18 feb - 12:09:22



Allemaal samen

He's coming home,
He's coming home,
He's coming
Maxim's coming home
(ad infitum)


Na de grote deal van gisteren, vandaag weer één. Niet zo uitgebreid als die van gisteren, maar qua gevoel misschien bijna net zo mooi.

24 uur. Zo lang heeft Albanese het volgehouden in m'n team. Er was veel interesse, maar doordat Bert ook aanklopte voor Wilksch en Kamp zag ik kansen om de verloren zoon terug te halen. Excuus aan de conculegas van Bert dat ik enkel op hem heb gereageerd, al begrijp ik  dat Vincenzo daar ook direct op de TL gaat.

Kamp heb ik een jaar geleden gehaald na z'n goede 2022 en ik lucht kreeg van z'n overgang naar Tudor. Vorig jaar een prima jaar gehad, en zo waar wat consistenter gedurende het hele jaar. Hoefde niet weg, maar mocht wel.

Wilksch heeft in deze deal voor Bert het meeste potentie. Hannes stond al meerdere jaren op m'n scoutinglijst, en ik was dan ook erg tevreden dat ik hem bij de neo's op heb kunnen pikken. Een groot rondetalent die al twee jaar op rij in de belangrijkste junioren rondes top 10 rijdt, en zelfs podium in de baby giro.

Maar hij mocht weg om de verloren zoon terug te halen.

Van Gils heb ik vorig jaar in een opwelling verkocht, maar eigenlijk al direct een gevoel van spijt. Dat werd niet beter toen Maxim zijn door mij verwachte groei inderdaad liet zien. Zijn volgende manager verkocht hem voor het dubbele van waar ik hem voor verkocht. Ik koop hem nu voor ditzelfde bedrag terug. Hij heeft in mijn ogen zijn top nog niet bereikt, en ik zie hem als potentiële winnaar voor alle ardennen koersen. Ook in de een weekse rondes gaat hij zijn punten halen.

Gabburo zit in de deal om hem gelijk te maken en Bert niet te veel plaatsjes in te laten leveren.

Bert, het waren fijne en directe onderhandelingen. Bedankt en succes met de mannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal BIA -ONE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: