Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal PDM - PSL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kozer90

Kozer90


Posts : 228
Join date : 24-08-22
Age : 33
Location : Kampen

Deal PDM - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - PSL   Deal PDM - PSL Emptywo 21 feb - 9:39:38

Naar PDM: Ethan Vernon
Naar PSL: Andrea Piccolo + 26

Soms maak je een deal waarvan je op voorhand niet goed weet hoe die gaat uitpakken. Als er een wereld prestatiegericht is, is het de wielerwereld wel. Dat is te zien aan Andrea Piccolo. In 2022 een gouden toekomst voor zich, maar na zijn toch wel tegenvallende 2023 is de waarde wel gedaald. Dat is voor mij juist de gok om in te stappen met hem. Het einde van 2022 was zeer sterk van hem en ik heb dan ook zeker het geloof dat dat er bij hem nog in zit. In 2023 heeft hij vooral ook koershardheid opgedaan en hopelijk gaat zich dat in 2024 weer uitbetalen in resultaten. Bij EF rijdt hij in een vrijbuitersteam en daarom zal hij dit jaar weer genoeg eigen kansen krijgen. Liet in Colombia al wat tekenen van herstel zien, al was dat wel in een deelnemersveld waarin de concurrentie niet perse heel sterk is.

De vertrekker is Ethan Vernon. Bij Israël zal hij uitgroeien tot een kopman, of is hij dat eigenlijk gelijk al. Zal dit jaar ruiken aan het voorjaarswerk en ik ben benieuwd in hoeverre hij daar een stap in kan zetten. Die punten vallen nog net in mijn straatje, mocht hij daar scoren. Ik heb zeker geloof in Vernon en verwacht van hem constantere punten dan voor Piccolo. Vandaar dat ik wel wat cash er bij wilde, omdat in mijn ogen de onzekerheid meer bij mij ligt in deze deal. Wel is Piccolo nog net een stukje jonger. Daarnaast denk ik dat het plafond van Piccolo hoger ligt en ik hoop natuurlijk dat dat er uit komt. Voordeel van het nu niet direct spelen voor punten, is dat ik wel de tijd heb om te wachten tot het er uit komt.

Bedankt voor de deal Torsten, hopelijk gaat Ethan Vernon gewoon door met stijgen en wordt hij inderdaad de stabiele puntenpakker die je weer verder helpt.

Bennyboy vindt dit bericht leuk

hofsje vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 992
Join date : 09-11-19

Deal PDM - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - PSL   Deal PDM - PSL Emptywo 21 feb - 10:09:23

Klopt

Was al tot de conclusie gekomen dat ik na het geweldige najaar van 22 iets te veel betaald had voor Andrea. Dat betekent dat je óf moet wachten óf moet doorpakken. Ik kies voor het laatste. Toen ik Vernon op de TL zag verschijnen moest ik snel zijn aangezien er ook meer kapers op de kust waren. Zijn prijs was jarenlang veel te hoog voor mij toen hij bij Melvin reed, maar nu vond ik het overbrugbaar.

Vernon is jong en heel snel, kan een bergje over en heeft ook nog eens een aardige tijdrit (niet al te lang dan toch). Een mooie combinatie van talenten waar ik veel mogelijkheden mee zie in dit spel. Is uitgesproken kopman voor de sprints, tussen alle B, C en D-sprinters van Israel (Strong tel ik daar niet bij mee, want is geen echte sprinter). Daarnaast wil hij zich gaan bekwamen in het voorjaarswerk. Kortom legio mogelijkheden op punten vanaf p2. Mijn hoop is natuurlijk dat hij op termijn een Pedersen of Laporte wordt. Maar voor een iets minder hoge top teken ik ook gelijk!

Laten we inderdaad hopen dat beide renners zich blijven ontwikkelen en er op die manier veel plezier aan beleven!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PDM - PSL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - MAP
» Deal TEL - GBM
» Deal PDM - BIA
» Deal AND - UNI
» Deal MUN - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: