Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal IAM - FGU

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 812
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

Deal IAM - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Deal IAM - FGU   Deal IAM - FGU Emptyma 4 maa - 19:39:12

Naar IAM: Vermaerke, Van Dijke, Costiou
Naar FGU: Askey + Zimmerman + Costa + 27,5

Nou. Deze had wat voeten in aarde.

Deze deal draait met name om Costiou. Ik geloof hard in hem en zijn rijden dit jaar staaft dat. Net 21 en ik denk dat hij goed gaat groeien. In deze deal verzilver ik zijn goede rijden. En dat van Vermaerke. Die is staag gegroeid de afgelopen twee jaar en laat dat met recente koersen zien. Mee komt Mick van Dijke om de deal in evenwicht te maken. Op hem schrijf ik hard af.

Mijn kant op komen Askey en Zimmerman. Voor hen betaal ik samen rond de 270 - zeg allebei 135. Dat is stevig, zoals altijd bij Melvin, maar wel fair denk ik. De cash is er om het bedrag dat ik graag wilde zien recht te doen. Rangel Costa is een free ride in verband met plekken bij Melvin.

Dank, Melvin, voor je geduld.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

Deal IAM - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal IAM - FGU   Deal IAM - FGU Emptyma 4 maa - 20:45:20

Deal klopt, bij deze gaan helaas Askey en Zimmermann weg. Beide jongens zijn uitstekende talenten die zich al regelmatig hebben getoond. Askey verwacht ik heel veel van, lijkt na vorig seizoen al bijna klaar te zijn om met de grote jongens mee te kunnen in de klassiekers. Daarnaast heeft hij hier en daar zijn talent al getoond. Zimmermann groeit elk jaar steady en lijkt dit jaar ook weer beter te zijn geworden. Vicinius toonde bij de beloften dat hij ook wel wat in zijn mars heeft. Helaas lijkt het bij movistar er nog niet helemaal uit te komen en mocht daarom met cash erbij in de deal. Ervoor terug komen 3 leuke talenten waarvan Vermaerke bezig is aan een goede seizoensstart. In Vermaerke zie ik een leuk talent die bij wat mindere koersen prima punten kan verzamelen. Costiou is ook een jong talent die ik heel graag wou en al een tijd achter na zit. Met Mick van Dijke is de derde aanwinst de deal rond. Mick was bij de beloften een grote speler, maar heeft in de eerste 2 jaar van zijn prof carrière nog weinig van dat talent laten zien. Hopelijk komt het er alsnog uit, hij rijdt in ieder geval bij de ploeg waar renners heel goed kunnen worden.

Ondanks dat we redelijk snel op een lijn zaten heeft het even geduurd voordat de deal rond was. Bedankt Rick en succes met de jacht op de overwinning!

Rick Steggerda vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal IAM - FGU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - NOV
» Deal ABS - MAP
» Deal UNI-GBM
» Deal MAP-AST
» Deal IAM - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: