Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal 7EL - FGU

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 812
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

Deal 7EL - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Deal 7EL - FGU   Deal 7EL - FGU Emptyma 4 maa - 19:44:17

Naar 7EL: Askey + Zimmerman + Umba
Naar FGU: Laporte + Herrada

Zo. Laporte diende zich plots aan als mogelijkheid om te halen. Dat loopt via mij als schijf, omdat Hapsnurker interesse had in Askey en Zimmerman. In de onderhandelingen die volgden - met ups en downs en tussentijdse vakanties - kwam Umba ook terecht in de deal.

Laporte is natuurlijk de man van het voorjaar. Die punten pak ik niet, maar Laporte heeft in het tweede deel van het jaar 2023 ook nog genoeg gescoord. Met een WK en OS op komst verwacht ik hem ook daar. Vorige WK had hij wat pech, anders had hij ook hoog kunnen eindigen. Met Herrada erbij verzilver ik ook heel wat SV. En Herrada toont aan dat hij in kleinere klimkoersen en in Vuelta's nog altijd meekan. Daar kunnen ook nog punten uit komen. Wellicht helpt dit, als alles mee zit, om hoog te eindigen in de stand dit jaar.

Dank, Hapsnurker.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 400
Join date : 23-04-21
Age : 37

Deal 7EL - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal 7EL - FGU   Deal 7EL - FGU Emptyma 4 maa - 21:13:18

Deal klopt, had ook aardig wat voeten in de aarde moet ik zeggen. Laporte verkoop je ook niet zomaar en eigenlijk wilde ik hem ook niet verkopen. Alleen is het in mijn ogen ondenkbaar dat ie nog jaren zo blijft doorrijden en wanneer is dan het juiste moment om hem te verkopen? Ja dat zullen we achteraf pas kunnen zeggen. In deze deal krijg ik circa 200 miljoen voor hem, daarmee mag ik niet ontevreden zijn, tevens de meeste punten haalt ie in P1 en die tellen nog mooi mee.

Daarnaast Herrada, eigenlijk het zelfde laken een pak. Haalde aardig wat punten vorig jaar. Maar daarmee komt er ook een moment dat de klad erin komt. In deze deal zit ie er voor 80 in en dat moet ik nog maar zien te bewerkstellen.

Ervoor terug komen Askey, (150) deze brit is een van de vele talenten van FDJ. Echter zie ik in hem een man voor het voorjaar, dit jaar zal nog te vroeg komen maar een jaartje extra ervaring zal resulteren in een mooie stap en daarmee vaker in de race voor overwinningen.

Zimmerman (130), een renner waar ik al een aantal jaar achteraan zit. In mijn ogen een echte eendagsrenner en hopelijk gaat ie dat ook zelf inzien. Minder focussen op de klassementen en gewoon vol voor overwinningen gaan. Is einde contract en ben benieuwd welk team hem onderdag gaat geven. Stiekem hoop ik dat ie naar een team met betere omkadering gaat zodat ie nog een stap gaat maken.

Umba komt ook over, meer als leuk gokje. Vind ie zijn benen dan is het een leuke renner maar stopt ie vlogend jaar dan is het ook prima.

Samenvattend een deal met pijn in het hart, maar hopelijk valt het kwartje mijn kant op. Daarnaast mogen dit jaar de punten ervoor zorgen dat Rick het kampioenschap gaat winnen. Want dat zie ik met mijn team dit jaar niet gebeuren.

MelvinBraam en Rick Steggerda vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal 7EL - FGU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: