Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal TIR - ALL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

Deal TIR - ALL Empty
BerichtOnderwerp: Deal TIR - ALL   Deal TIR - ALL Emptyzo 10 maa - 16:49:31

Naar TIR: Francesco Busatto
Naar ALL: Alec Segaert + 30 miljoen

Best wel even getwijfeld over deze deal, maar uiteindelijk hebben PPF en ik een akkoord bereikt. Busatto en Segaert zijn voor mij allebei hele grote talenten, de twijfel die ik had is dat Busatto door het type renner dat hij is wat makkelijker aan zijn punten kan komen. Daar tegenover staat dan weer dat ik vind dat Segaert al iets meer heeft laten zien, met ook recent een hele mooie overwinning.

Wat me over de streep trok is de 30 miljoen in cash. Nu ik wk3 echt serieus aan het spelen ben is het voor mij ook belangrijk om waarde op te bouwen. Met 30 miljoen haal ik toch best een fors deel van het aankoopbedrag van Busatto binnen terwijl ik ook een talent binnen haal waar ik zelf toch een waarde aan toe ken van rond de 200 miljoen. Dus al met al een flinke waardestijging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 666
Join date : 09-11-19

Deal TIR - ALL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIR - ALL   Deal TIR - ALL Emptyzo 10 maa - 17:05:38

Deal klopt. Met Busatto haal ik een toptalent binnen, die bij Intermarche veel kansen zal krijgen en in zijn koersen (heuvelachtig) rap is aan de meet. Ik zie hem tot 1 van de betere puncheurs van het peleton uitgroeien. Dat hij in Strade al 14e werd overtuigde me nog meer alsmede het feit dat het een Italiaan is Very Happy

Ik betaal fors voor hem, want Segaert is ook een topper in wording (zie BK van vorig jaar waarin hij als enige God kon volgen). Hij kan ook goed tijdrijden. Wist zelfs al te winnen bij de profs. Waarom ik hem dan toch laten gaan is dat ik vrees voor De Lie bij Lotto, die is zo uitgesproken de echte kopman voor de keienwedstrijden met Vermeersch als back-up, dat ik verwacht dat kansen krijgen wat langer zal duren dan bij Busatto.

Daarom plus het explosiever zijn van Busatto aan de meet maken dat ik 30 wel een faire bedrag vond om
bij te betalen.

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TIR - ALL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - NOV
» Deal ABS - MAP
» Deal UNI-GBM
» Deal MAP-AST
» Deal IAM - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: