Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal ABS - ALL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

Deal ABS - ALL Empty
BerichtOnderwerp: Deal ABS - ALL   Deal ABS - ALL Emptywo 13 maa - 14:58:06

Naar ABS: Thomas Gloag
Naar ALL: Alexy Faure Prost + 15 miljoen

Ruim een jaar geleden trok ik Gloag voor heel veel geld aan in een deal met Thomas. Dat was toendertijd in een gundeal zodat Thomas WK3 misschien kon gaan winnen wat hij echt super super super graag wil maar niet gaat lukken. Gloag was niet meteen een renner waar ik iets mee heb, maar hij was uitermate goed begonnen bij Jumbo en ik had toch wel het gevoel dat hij na zijn waanzinnige begin meer waard ging worden dan waarvoor ik hem op dat moment kocht.

Inmiddels zijn we een klein jaar verder en is Gloag al een tijd geblesseerd, maar ik denk dat hij bij Jumbo nog steeds heel erg goed terug gaat komen want het is immers Jumbo. Echter ben ik er inmiddels ook achter gekomen wederom dat ik de meeste Jumbo renners gewoon echt niet met plezier volg. (Van Aert en hopelijk in de toekomst Hagenes zijn een beetje de uitzondering). Daarom was ik op zoek naar een alternatief voor Gloag waar ik meer plezier aan kan beleven en die denk ik gevonden te hebben in Faure Prost. De kans is groot dat ik net als bij mijn vorige Jumbo vertrekkers op andere WK's (Roglic, Kuss, Laporte, Jorgenson) ooit met weemoed op deze deal terug ga kijken als Gloag WT koersen begint te winnen. Maar in Faure Prost heb ik ook behoorlijk veel vertrouwen. Ik verwacht super goede prestaties dit jaar van hem in de Giro Next Gen & L'Avenir, en ik hoop dat hij zich links en rechts ook al eens kan laten zien in het profpeloton.

De 15 miljoen was nodig omdat ik Gloag wel echt meer waard vind dan Faure Prost op het moment. Het verschil in waarde is denk ik lichtjes hoger dan die 15 miljoen, maar doordat ik vind dat AFP echt veel leuker in mijn team past was ik bereid een klein beetje extra in te leveren om Faure Prost binnen te halen.

PS: Grapje Thommy

MelvinBraam, Rawolf en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 981
Join date : 09-11-19
Age : 29

Deal ABS - ALL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS - ALL   Deal ABS - ALL Emptyvr 15 maa - 19:58:44

Deal klopt!

Ik was helemaal niet van plan om AFP te verkopen. Echter vind ik dat je een niet te weigeren bod ook niet mag weigeren. In waarde win ik hier gewoon flink op de neo prijs. Omdat het twee talenten zijn is het echter niet te zeggen wie aan het langste eind zal trekken.

Gloag zit in ieder geval bij de juiste ploeg om zijn talent te ontwikkelen. bij AFP heb ik daar mijn twijfels over. Dat heeft me doen besluiten (na lang twijfelen) om akkoord te gaan

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal ABS - ALL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: