Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal CAN - AFC

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jappe666

Jappe666


Posts : 157
Join date : 24-09-20

Deal CAN - AFC Empty
BerichtOnderwerp: Deal CAN - AFC   Deal CAN - AFC Emptywo 27 maa - 17:40:47

Naar CAN: Bernal + L.Hamilton + 10
Naar AFC: Page + Thijssen + Canal

Timo verkocht mij maandje terug Bernal in de Vingegaard-deal aan een schappelijke prijs, omdat zijn resultaten in Colombia OK maar niet schitterend waren. Alleen waren zijn uitslagen daar niet in verhouding tot hoe hij daar rond reed en dus had ik er vertrouwen in dat hij al op zeer korte termijn zijn sterke rijden kon omzetten in mooie resultaten. Ondertussen heeft hij al in tal van rondjes zijn visitekaartje weer afgegeven, waardoor Timo's heimwee naar Bernal met de dag groter werd. Ik had op zich wel oren naar een deal, als die in lijn lag met zijn nieuwe status. Alleen lag een rechtstreekse deal met Timo nogal moeilijk door zijn strijd om de punten.

Toen kwam plots echter een driehoeksconstructie op tafel, waarbij Otter als tussenstation zou kunnen gaan dienen om onze Colombiaanse vriend alsnog tot bij Timo te krijgen. Met Page, Thijssen en Canal haal ik 3 jongeren binnen die steeds nadrukkelijker op de deur kloppen. Ik had in het verleden al eerder tevergeefs pogingen gewaagd om Page en/of Canal los te weken, maar stuitte telkens op een overtuigde njet. Door het vooruitzicht om Bernal als pasmunt te kunnen gaan inzetten in een deal met Timo, smolt het hevige verzet van Otter echter als sneeuw voor de zon. Zo kan ik mijn risico meteen spreiden over 3 verschillende renners, die allen over een goed eindschot beschikken wat interessant is voor dit spel.

In ruil laat ik Hamilton alweer gaan, waar ik weinig meer mee heb sinds hij in een ver verleden als jong talent de AFC-bankrekening plunderde, maar daar te weinig tegenover zette. Ik was dan ook bereid om brave Lucas te laten gaan toen Otter in hem interesse toonde. Om het laatste restje te overbruggen krijgen Bernal en Hamilton elk nog 5 mio drinkgeld mee om de deal te finaliseren.

Ik bedank Otter (en Timo) dan ook voor deze deal, verwelkom met veel plezier de snelle jongens Hugo, Carlos en Gerben, en zal met erg veel interesse de avonturen van Bernal (en in mindere mate Hamilton) blijven volgen, want die heeft me de afgelopen weken echt bekoord en ik ben dan ook erg benieuwd of hij de stijgende lijn (die ik verwacht) kan blijven volhouden..

otter vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
otter

otter


Posts : 139
Join date : 15-12-22
Age : 28

Deal CAN - AFC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAN - AFC   Deal CAN - AFC Emptywo 27 maa - 22:48:14

Deal klopt!

Ik haal met deze deal Bernal als pasmunt voor de deal met Timo.

De tweede renner die ik hier ophaal is Hamilton. Een talentvolle renner die de verwachtingen nooit echt heeft kunnen invullen. Eerder lukte het ons niet om tot een deal voor hamilton te komen, maar nu paste hij wel mooi in deze.

Thijssen, Page en Canal verlaten ons. Drie jongere renners die toch wel iets in hun mars hebben. Ik vind het jammer dat ik Thijssen moet laten gaan. Ik heb hem namelijk in het begin van vorig jaar opgehaald in mijn allereerste deal op WK3. Sindsdien is hij helemaal ontbolsterd tot een zeer degelijke sprinter die hier makkelijk punten sprokkelt.

Page is nog zo’n renner die ik in het begin van vorig jaar gehaald heb. Niet lang na zijn winst bij Cadel’s Race. Toen forst betaald en ik moet toegeven dat ik er al net iets meer van verwacht had. Heeft ook wel wat pech gehad met blessures en is zeker een type dat goed kan scoren op een wk. Ik begin alleen meer en meer te twijfelen of hij de topper zal worden die ik dacht dat hij kon worden. Ik blijf zijn resultaten zeker opvolgen en gun hem die franse kutkoersen wel Wink.

Verder vertrekt ook Canal, leuke renner die ik nog niet zo lang geleden binnengehaald had en mooie resultaten rijdt. Ik ben wel echt benieuwd wat hij nog gaat realiseren.

Jappe, veel succes met de renners en bedankt voor de vlotte onderhandelingen! Tot morgen op het werk Very Happy

Jappe666 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CAN - AFC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal AFC - TIR
» Deal MOL-IAM
» Deal DKO - ARG
» Deal EOK - ARG
» Deal PSL - AFC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: