Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal PDM - AFC

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 992
Join date : 09-11-19

Deal PDM - AFC Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - AFC   Deal PDM - AFC Emptyzo 7 apr - 10:49:15

Naar PDM: 222 miljoen + Thomas de Gendt
Naar AFC: Joao Almeida

Soms doen er zich onverwacht kansen voor die vragen om beraad. In andere onderhandelingen kwam opeens Almeida ter sprake en aangezien ik al wel open stond voor een vertrek lag er ook vrij snel een bod waar ik flink over ging twijfelen. OP wk3 doe ik doorgaans niet mee aan neos (wegens meerdere wk's spelen) en had daar ook geen plannen voor gemaakt. met mijn huidige financiele situatie wordt een cashimpuls wel weer heel aanlokkelijk. Ik kom hiermee op 400+ voor de neos. Hiervoor moet ik dan wel Almeida laten gaan die pas een klein jaartje bij ons fietst. Ook al kan ik best fan van hem zijn stelt hij me ook enigszins teleur. Had in de Vuelta al op iets meer gehoopt en ook dit jaar valt nog niet mee (daar zijn redenen voor maar toch). Ik hoopte op nog een stapje naar stabiele top3/top5, maar hij lijkt me wat voorbijgestreefd te worden door anderen, binnen én buiten de ploeg. Natuurlijk kan ik hem wat meer tijd gunnen, maar ben toch ook beetje bang voor het meesterknechtscenario. Dan zal hij nog steeds blijven scoren maar niet de hoeveelheid punten die nodig is om deze waarde waard te zijn. Al met al een vlotte deal met mixed feelings, maar soms moet je een gokje nemen. Realistisch gezien doe ik dit jaar nog niet mee voor het eindpodium en moet ik me niet blindstaren op een aardige eerste periode. Ik verkoop nu dus wat punten om daar later wat meer voor terug te krijgen via een geweldige lichting neos!

Jasper bedankt!

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Jappe666

Jappe666


Posts : 157
Join date : 24-09-20

Deal PDM - AFC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - AFC   Deal PDM - AFC Emptyzo 7 apr - 11:40:23

Deal klopt, ik had al een aardig neobudget bij elkaar gesprokkeld, maar heb ook een aardige start vh seizoen genomen, dus was Almeida een leuke opportuniteit om in te investeren.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PDM - AFC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - NOV
» Deal ABS - MAP
» Deal UNI-GBM
» Deal MAP-AST
» Deal IAM - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: