Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal MAP - PDM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
bbflood

bbflood

Deal MAP - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Deal MAP - PDM   Deal MAP - PDM Emptyzo 27 okt - 21:56:40

Naar MAP: Kristoff + Bardet + Caruso
Naar PDM: Pidcock

Qua punten verwacht ik ongeveer even veel te halen als met Pidcock voor 2025 en qua waarde krijg ik op deze manier veel meer dan gehoopt.

Bedankt Torsten. Erg blij mee.

MelvinBraam, Rick Steggerda en otter vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti

Deal MAP - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MAP - PDM   Deal MAP - PDM Emptyzo 27 okt - 22:12:02

Hele blij mee!

Zoals jullie gewend zijn moet het elk seizoen lekker swingen bij PDM en daar horen ook grote transfers bij, alsmede wijzigingen in tactiek en teamsamenstelling. De oude garde wordt bedankt na bewezen diensten en punten en zo vertrekken na Matthews ook Kristoff, Bardet en Caruso (die laatste 2 hebben geen meter voor PDM gekoerst).

Pidcock stond niet per se op de radar, maar een uniek talent als hij is voor elk team een meerwaarde. Gezien het openingsbod zag ik ook wel ruimte om mee te doen. Uiteindelijk in waarde iets meer betaald dan Pidcock redelijkerwijs waard kan worden, maar voor renners van de buitencategorie heb ik dat graag over!

Pidcock doet op alle terreinen mee. Vlaams voorjaar kan hij aan, Roubaix reed hij al top20, Waalse klassiekers reed hij al sterk en ook in grote rondes kan hij zich meten met alle renners achter de aliens. Afgelopen seizoen wordt gezien als een matig seizoen voor hem en er wordt geklaagd over te weinig zeges voor zijn salaris. Maar scoort ondanks dat toch mooi 500+ punten, waarbij aangetekend dat hij de Tour niet kon uitrijden, Canada geheel miste en op de OS en WK niet fit aan de start stond. Tot slot mocht hij Lombardije niet rijden. In al die koersen had hij kunnen scoren. Ik zie in Pidcock dan ook een renner die ook nog wel wat seizoenen 800 tot 1000 punten kan halen. Dat gaan de vertrekkers samen niet meer bij elkaar fietsen. Ik had kunnen wachten tot ze na komend seizoen zouden stoppen en dan een neo kopen maar nu haal ik een scorende renner, wat goed past bij de podiumambities voor komende jaren.

Bert bedankt voor de leuke deadline en succes met het bouwen aan je nieuwe team!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal MAP - PDM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - VAC
» Deal UNO - MAP
» Deal UNI - PDM
» DEAL CEP - TIR
» deal PDM - ABS

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum