Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal: MAP - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal: MAP - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal: MAP - AST   Deal: MAP - AST Emptywo 30 okt - 15:06:23

Naar MAP: F. Lipowitz + M. Wurtz Schmidt + 2 mil
Naar AST: J. Staune-Mittet + E. Buchmann

Een zeer grote tranfer voor team Astana. Het verkoopt zijn beste renner van 2024, maar dit is het moment om meer risico's te gaan nemen. Staune-Mittet staat voor zijn doorbraak na een matig jaar bij Visma in 2024. Ik vind het mooi dat hij kiest voor Decathlon waar op dit moment iedereen aan het vliegen is. Ben O'Connor is daar weg, dus de weg ligt open voor een toptalent. Ik ben nog wel een beetje bang dat het een nieuwe Ardilla wordt die ook de babygiro won, maar ik durf het een keer aan! Staune heeft vooral geknecht maar heeft wel alles in zich om een erg goede GC renner worden. Buchmann komt weer thuis, ooit jaren geleden verkocht aan MAP maar heeft dus heimwee gekregen. Ik denk dat ze Buchmann wel aan de praat gaan krijgen bij Cofidis en dat hij nog veel kan scoren in die Franse wedstrijdjes. Hij was helemaal klaar met Bora en heb wel gelachen om de post van z'n vriendin. Die man gaat zich bewijzen en mag lekker als kopman in een grote ronde koersen voor een top 10.

Lipo gaat vertrekken. Ik heb al met heel veel managers onderhandeld maar het overtuigde niet. Bert deed meteen een zeer fors voorstel en niet snel daarna kwamen we tot elkaar! Lipo ooit gehaald voor 37 mil, dus winst hebben we dik gemaakt! Staune is denk wel met minimaal 10% gezakt in waarde, mede vanwege dit matige seizoen! Wurtz en de 2 mil was om de deal passend te maken!

Bert, dank en veel plezier met deze topper!
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal: MAP - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal: MAP - AST   Deal: MAP - AST Emptywo 30 okt - 15:41:16

Deal klopt lk had weinig top Klassementsrenners. Denk dat ik er nu een binnen heb.

Voordeel voor mij is dat ik zelf geen 250M heb betaald voor Staune Mittet. Daardoor had ik 40-50M verlies al ingecalculeerd.

Denk dat LIPOWITZ iets meer zekerheid bied en daarom 50M erbij.

Wil proberen volgend jaar richting top5 te gaan. Moet nog wel wat gebeuren, maar we zijn goed onderweg

Ben succes. Blijf hem volgen met interesse omdat hij naar mijn favoriete ploeg gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal: MAP - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum