Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AST - DIS

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal AST - DIS Empty
BerichtOnderwerp: Deal AST - DIS   Deal AST - DIS Emptyzo 14 jun - 18:23:12

Naar DIS: L. Sanchez
Naar AST: M. Florez + M. Kudus

Bij team Astana was het erg druk dit weekend qua transfers. Luis Leon gaat het pand helaas verlaten maar daarvoor in de plaats komen Kudus en Florez. Deze deal komt er vooral, omdat wij erg geloven in Florez en zijn daarom ook blij hem te verwelkomen in het team. Ik hoop dat hij die stap kan zetten bij Androni om zich te meten met de betere bergop van het peloton. Daarnaast bezit hij zeker de explosiviteit wat welkom is voor de eindsprint van een koers. Dat bewees hij trouwens al in Argentinië, nu maar hopen dat hij die lijn voortzet in Europese koersen.

Kudus is een prima klimmer en zal ook nog wel zijn puntjes blijven pakken. Belangrijk hierin was vooral dat hij bij Astana rijdt. We hebben er geen geheim van gemaakt dat wij graag huidige en ex Astana-rijders verwelkomen. Echter als er een mooi bod binnenkomt zal dat niet van doorslaggevende factor zijn om ze binnenboord te houden.

Sanchez had ik gedraft omdat ik veel van hem verwachtte in P1, dit viel toch wel een beetje tegen. Reden genoeg om hem vaarwel te zeggen nu Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Pozzovivo112

Pozzovivo112

Deal AST - DIS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - DIS   Deal AST - DIS Emptyzo 14 jun - 18:48:33

De eerste deal van Discovery Channel is een feit. In het begin waren we heel afwachtend en toen ik uiteindelijk iets actiever begon te worden kwam een virus roet in het eten gooien. Ik hoop dat we vanaf nu echt begonnen zijn Smile

LLS is een goede renner die elk jaar wel de nodige punten en 1 of meer overwinningen pakt. Is natuurlijk al op leeftijd maar heeft een mooie stopvergoeding opgebouwd.

In Florez heb ik weinig geloof in dat hij in Europa ook zal presteren. Ik zie meer een soort van Duarte in hem want heeft zeker niet het talent van een Sosa of Bernal toen zij bij Androni zaten. Af en toe eens een uitschieter in Europa en wat meer goede prestaties in Zuid-Amerika, veel meer verwacht ik er niet van. Door zijn goede seizoensbegin heeft hij nu een hogere waarde waardoor dit het goede moment is om hem te verkopen denk ik.

Kudus is zeer wisselvallig, af en toe een goed resultaat maar ik zie het nooit een echte puntenpakker worden. Krijgt ook weinig kansen bij Astana.

We verkopen dus 2 jonge renners voor een oudere renner met heel veel ervaring. We hopen dat LLS nog een paar mooie overwinningen pakt en als hij stopt strijken we een mooie stopvergoeding op waarmee ik hopelijk leukere talenten kan aankopen dan Florez en Kudus.

hofsje

hofsje

Deal AST - DIS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - DIS   Deal AST - DIS Emptyzo 14 jun - 21:07:10

Ik keur deze deal goed
Gesponsorde inhoud

Deal AST - DIS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - DIS   Deal AST - DIS Empty

Deal AST - DIS