Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal MOL - EUS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Noud

Noud

Deal MOL - EUS Empty
BerichtOnderwerp: Deal MOL - EUS   Deal MOL - EUS Emptyma 15 jun - 20:00:19

Naar MOL: Fabio Felline + 50
Naar EUS: Ilnur Zakarin

Vrij simpel eigenlijk, ik ben op zoek naar een mooie uitdaging, en ik heb die voor mezelf gevonden door een bepaald soort renner te gaan kopen. Deze aankoop past daar perfect en, en daardoor was ik bereid best wel wat van mijn overgebleven geld uit te geven.

Daarbij wel opmerken dat de 50 miljoen mogelijk wel terug te verdienen zijn. De stop van Zakarin is al wat hoger dan die van Felline, en mocht Zakarin nog één ouderwets goed jaar hebben dan gaat die ook wel fors hoger zijn. Ook als dat niet gebeurd ben ik blij met de deal, want ik merk dat ik toch wel plezier heb met bouwen aan deze uitdaging op het moment.

Bedankt voor de onderhandelingen Joske!
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske47

Joske47

Deal MOL - EUS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MOL - EUS   Deal MOL - EUS Emptyma 15 jun - 23:23:28

Deal klopt.

Het waren wat vreemde onderhandelingen omdat ik in Noud zijn team in de categorie van renners gelijkwaardig met Zakarin geen interesses had en hem aanvankelijk een paar keer afwimpelde. Echter kwamen we vrij snel toch nog tot een deal. Het is vooral de 50 miljoen die het doet voor mij. Gezien mijn budget is het geen geheim dat ik een zomerneo op het oog heb. Dit geld kan daarbij heel goed van pas komen.
Zakarin had ik gedraft omdat ik dacht dat hij dit jaar als kopman bij ccc goed punten kon gaan pakken, echter zijn nieuwe programma heeft als hoofddoel de zwaar bezette tour wat niet makkelijk wordt om veel punten te pakken. Felline startte voor Astana degelijk in Australië en toont nog altijd heel veel ambitie. Hopelijk slaagt hij er in om terug zijn vroegere niveau terug te halen want toen vond ik het altijd een heel leuke renner.

Noud veel plezier met Zakarin, bedankt voor de vlotte onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal MOL - EUS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum