Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal MAP - MUN

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal MAP - MUN Empty
BerichtOnderwerp: Deal MAP - MUN   Deal MAP - MUN Emptydi 16 jun - 16:20:35

Naar MAP: Matej Mohoric
Naar MUN: Richie Porte + Ian Stannard

Mohoric komt Mapei versterken. Porte was nog maar net binnen, maar mocht ook weer vertrekken. Ik denk nog altijd dat hij niet klaar is en nog wel wat kan, vooral in koersen van een week. Daarnaast heeft hij een mooie stopvergoeding. Stannard heb ik nog in de P1 koersen waar ik wel blij mee ben, zag er in OHN en KBK ondanks geen resultaten prima uit en zie hem daar nog wel wat sprokkelen.

Mohoric is de nieuwkomer, 2019 was (lang) niet zo goed als in 2018 maar ik vind het nog altijd een baas. Het is een coureur die overal goed is maar toch ook in veel koersen net te kort komt, hopelijk maakt hij die stap bijv in de klassiekers en dan kan het een hele leuke renner zijn die het hele jaar lang scoort. Helaas krijg ik Mohoric dan ook pas na de klassiekers maar de klassiekers van 2021 volgen ook al snel Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal MAP - MUN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MAP - MUN   Deal MAP - MUN Emptydi 16 jun - 17:34:50

De deal klopt.

De stopvergoedingen van Stannard en Rorte zijn binnen een paar jaar te innen. Van Porte denk ik dat hij wel blijft meespelen als hij verstoken blijft van pech. Ook is hij altijd goed in het begin van het jaar. Dir past ook mooi bij de rest van mijn ploeg.

Mohoric heb ik vaak gekozen in andere spelletjes vanaf het begin bij de profs, want hij was indrukwekkend op de wks bij de jeugd. Hij mist helaas iets om hem bij de echte top te laten horen. Wel is hij inderdaad overal goed in en valt hij vaak aan.

Al met al een redelijk evenwichtige deal, waarbij bij mij de nadruk ligt op het geld.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal MAP - MUN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - VAC
» Deal UNO - MAP
» Deal UNI - PDM
» DEAL CEP - TIR
» deal PDM - ABS

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum