Deal klopt. Mijn normale vriend Noud heeft me geholpen aan Fausto Masnada. Wat een naam is dat hé?
Al vaak bewezen dat hij een erg goede klimmer is, en hij is nu 26 jaar jong. Hij heeft nog genoeg tijd om de grote stappen te gaan zetten en zich tussen de echte top te gaan wringen. Nu CCC best waarschijnlijk doorgaat biedt dat mij meer hoop, omdat hij daar één van de betere al dan niet de beste klimmers is. Met knechten als Zakarin (
) en Valter moet dat best wel een mooie trein en dus hopelijk mooie resultaten op kunnen leveren. Althans, dat hoop ik maar.
Ik laat er dus wel twee favorieten van mij voor gaan, Chernetski en Konychev. Chernetski heeft, wat Noud al zei, soms bizar goede benen maar is dan weer een week of 3 uitgespeeld. Als die aan het vlammen was vond ik het prachtig maar toch wel wat onzeker te vaak. Nu hij in het echt bij Gazprom rijdt gun ik hem ook hier een Oost-Europees gericht team. De manager daarvan laten we dan maar even buiten kijf. Konychev ben ik sinds zijn overwinning in Etoile d'Or best wel fan van, hij is ongelofelijk sterk, maar soms moet je voor zekerheid gaan. Dit is zo'n moment, Fausto heeft zichzelf al vaak bewezen en Konychev bij de grote mannen nog niet, en of hij het gaat halen naar de top is maar de vraag. Ik hoop het voor Noud wel, en voor mezelf ook want ik blijf fan!
Kortom, een geweldige deal van twee kanten! Bedankt voor de onderhandelingen Noud.