Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PDM - MOL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti

Deal PDM - MOL Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - MOL   Deal PDM - MOL Emptywo 15 jul - 19:06:50

Naar PDM: Clement Champoussin
Naar MOL: 189 miljoen

Vanaf de start van de draft was dit het plan. Ik heb toppers laten lopen in elke draftronde om toptalenten aan te trekken. Hierdoor ga ik de eerste jaren flink punten mislopen is mijn verwachting, maar dat komt allemaal goed. Na de draft heb ik flink doorgespaard voor Champie, maar er bleken meer kapers op de kust. Uiteindelijk nipt chipleader gebleven waardoor ik deze deal kan maken. Ik sluit nu weer achteraan qua cash dus er mogen wel wat renners van me stoppen zodat ik in januari weer mee kan doen. De in mijn ogen beste van de zomerneos heb ik binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske47

Joske47

Deal PDM - MOL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - MOL   Deal PDM - MOL Emptywo 15 jul - 23:54:01

Deal klopt. Ik vind Champoussin een leuke neo, hij viel me heel positief op vorig jaar in de Gran Piemonte en sindsdien stond hij wel op mijn radar. Echter is er de gelegenheid gekomen om een heel mooie deal te maken met Torsten waarbij Champoussin al direct mijn team verlaat. 189 miljoen vind ik een heel mooie prijs voor Champoussin en dit geld kan ik heel goed gebruiken om later dit jaar een neo te halen waar ik nog net iets meer in geloof.

Torsten bedankt voor de onderhandelingen en ik hoop van harte dat Champoussin bij je team uitgroeit tot een wereldtopper!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal PDM - MOL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal EUS - MAP
» Deal MAP - GBM
» Deal AST - NOV
» DEAL AST - TIR
» Deal GBM - PDM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum