Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

DEAL ARG - MUN

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

DEAL ARG - MUN  Empty
BerichtOnderwerp: DEAL ARG - MUN    DEAL ARG - MUN  Emptydo 27 aug - 16:02:50

Naar Argos Shimano: Rui Costa + 15
Naar Mercato Uno: Chris Lawless + Andrey Amador + Eros Capecchi

Deal was al gemaakt, maar stond nog niet tussen de transfers. Ondanks dat ik in Lawless zeker een toekomstig puntenpakker zie, was ik meer op zoek naar een ervaren renner die ook nu nog zijn punten pakt. Met Rui Costa heb ik die te pakken.

Na het daverende succes van de deadline is deze deal dan ook eindelijk afgerond.

Casperge, succes met de renners en dank voor de onderhandelingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

DEAL ARG - MUN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL ARG - MUN    DEAL ARG - MUN  Emptydo 27 aug - 20:50:21

Voor mij zitten er goede renners in de deal voor mij. Lawless als een talentvolle sprinter, Amador die nog wel wat puntjes kan scoren maar vooral interessant als stopvergoeding en Capecchi die ik op de TL ga plaatsen. Maar met een stop van 30 miljoen is het ook een prima renner.

Rui Costa vertrekt en is natuurlijk een erg sterke renner. Niet de absolute top, maar wel vaak een topprestatie. Helaas voor hem geen Ronde van Zwitserland dit jaar, maar hij zou dit jaar zomaar top 30 kunnen gaan halen. De 15 miljoen is om de som compleet te maken.

Samengevat schat ik Costa +15 op 155 miljoen, Amador en Capecchi samen op 75. 80 voor Lawless lijkt me een redelijke prijs.
Terug naar boven Ga naar beneden

DEAL ARG - MUN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal MOL - MAP
» DEAL VAC - TIS
» Deal NOV - VAC
» Deal MUN - TIR
» Deal BIA - ABS

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum