Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal MOL - MAP

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Joske47

Joske47

Deal MOL - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Deal MOL - MAP   Deal MOL - MAP Emptyza 26 sep - 17:14:40

Naar MOL : Greipel André + Hardy Romain
Naar MAP : Henao Sergio + Bookwalter Brent +27,5

Deal is me voornamelijk te doen om Greipel. Hij was begin dit jaar goed op dreef in Australië. In de grote wedstrijden zoals de Tour komt hij er niet meer aan te pas maar ik verwacht dat hij met de komst van Froome en vriendjes veel meer kleine wedstrijden gaat rijden. Hopelijk gaat hij zo nog wat punten sprokkelen en zo rijdt 1 van mijn favoriete renners eindelijk bij mij. Hardy is een oudje dat ook nog af en toe een leuk resultaat rijdt en zo nog wat extra uitzicht op puntjes.

Henao en Bookwalter vertrekken, ze rijden bij hun teams jammer genoeg steeds meer in dienst en dit gaat maar heel af en toe gepaard met een vrije rol waarin bv Bookwalter dan wel nog 7e eindigde in strade. Maar om de gorilla binnen te halen mogen ze dus vertrekken. Veel plezier met hen Ruud!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal MOL - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MOL - MAP   Deal MOL - MAP Emptyza 26 sep - 18:05:30

Deal klopt, was flink aan het handelen met Joris waar heel wat namen voorbij kwamen en uiteindelijk op deze deal uitgekomen.

Henao liet weer een teken van leven zien in de Tirreno, voornamelijk in de punchy rit was hij op orde. Hoe zich dat de komende weken met koersen die een goede Henao prima liggen gaat ontwikkelen is even afwachten.
Directe cash was voor mij ook een belangrijke reden om de deal te maken.

Hardy en Bookwalter waren nodig om alles rond te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal MOL - MAP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal AST - SAL
» Deal BOR - ONE
» Deal PDM - COR
» Deal CEP - VAC
» Deal AST - CEP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum