Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal TEL-IAM

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal TEL-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal TEL-IAM   Deal TEL-IAM Emptyma 19 okt - 9:54:16

Naar Tel: Knox James
Naar IAM: Gallopin Tony + Kanter Max

Met Gallopin neem ik afscheid van iemand die momenteel van blessure naar blessure gaat. Zie hem niet veel meer scoren maar heeft dan wel nog een hoge stop. Kanter vond ik altijd een goed talent. Alleen het komt er bij hem momenteel nog niet echt uit. Daarbij heeft hij toch ook veel last van blessures.

Met Knox versterken we ons weer met een klassementsrenner. We zijn de kern aan het uitbreiden om in het gc toch ook eens wat punten te pakken. Verwacht dat deze jongen toch nog wat kan groeien en in goede doen in grote rondes tussen de top 10-20 kan eindigen. In kleinere koersen heeft hij kansen om top 10 te rijden. Hopelijk kan hij nog eens tap zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal TEL-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL-IAM   Deal TEL-IAM Emptyma 19 okt - 12:25:33

Deal klopt, uitleg zal ik later toevoegen

EDIT: Het Talent Knox zal mijn team verlaten. Ondanks dat ik veel potentie in hem zie denk ik dat hij dat niet inzichzelf ziet. Neemt te vaak de knechtende rol op zich. Daarbij komt dat hij geen winnaar is. Zal wellicht jaren goede klassementen gaan rijden, maar denk niet dat hij veel koersen gaat winnen. In Gallopin heb ik een grote stopvergoeding te pakken. Hopelijk komt deze snel vrij of krijgt gallopin een herleving. In Kanter zie ik nog steeds een groot talent, ondanks dat hij 1,5 jaar niet zo veel heeft laten zien. Dit komt natuurlijk deels door blessures wat ook weer risico met zich mee brengt. Hij liet na corona wel al weer wat speldenprikjes zien. Hopelijk zet hij deze trend door en kan hij wat hardheid creeren in de Vuelta.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal TEL-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CDC IAM
» Deal UNI - FDJ
» Deal IAM - ABS
» Deal ALL - FGU
» Deal AND - PDM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum