Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ABS - CEP

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chris85

Chris85

Deal ABS - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Deal ABS - CEP   Deal ABS - CEP Emptyzo 25 okt - 14:04:47

Naar Aqua Blue Sport: Alberto Bettiol
Naar Caisse d'Epargne: Ivan Garcia Cortina

Ivan Garcia Cortina komt dan eindelijk naar Caisse d'Epargne en daar ben ik ontzettend blij mee! Vanaf het moment dat ik besloot een overwegend Spaans ploeg te gaan formeren om het plezier in WK3 een beetje terug te krijgen was dit mijn nummer 1 target. Het enige probleem was dat hij bij een manager zat die, net als ik, Cortina ontzettend hoog heeft zitten. Zelf heb ik Bettiol een stukje hoger in waarde en we zijn ook 2 weken aan het onderhandelen geweest, uiteindelijk waren we zelfs op een punt dat Cortina en Landa beiden mijn kant op zouden komen. Helaas kwamen we daar net niet helemaal tot een deal waar Chiel en ik allebei tevreden over waren dus konden we weer van vooraf aan beginnen. In een uiterste poging Cortina binnen te halen bood ik Bettiol dan maar in een 1 vs 1 deal en zelfs daar heeft Chiel nog 2 dagen over na moeten denken, wetend dat dat echt mijn uiterste bod was. Toont ook aan dat hij niet het onderste uit de kan wilde halen maar echt moeite had om Cortina te laten gaan.

Dan over de renners zelf! Ik vind het zonde dat ik Bettiol moet laten gaan, sterke klassiekerrenner die mij toch elke keer weer wist te verrassen. Toch denk ik met Cortina iemand binnen gehaald te hebben met dezelfde potentie. 2 jaar jonger en eigenlijk een beetje op hetzelfde punt als Bettiol 2 jaar geleden. Ik ben ontzettend benieuwd hoe zijn overstap naar Movistar uit gaat pakken. En als pluspunt tov Bettiol heeft hij dat hij toch iets rapper is op het vlakke, ik hoop dat hij zich straks dus ook weer gaat mengen in de echte massasprints.

Chiel bedankt voor de onderhandelingen ondanks dat je aangegeven had het druk te hebben thuis. Het duurde lang maar het werd nooit vervelend!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07

Deal ABS - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS - CEP   Deal ABS - CEP Emptyzo 25 okt - 14:15:47

Deal is akkoord

Beter had ik het niet kunnen omschrijven denk ik. Ik had natuurlijk al een vermoeden dat Chris zich zou melden voor Landa en Cortina toen hij een spaans team begon te bouwen. Hij opende dan ook direct met sterke biedingen. Echter is Cortina een van mijn pareltjes en had ik erg veel moeite om uberhaubt te overwegen om hem te laten gaan. Na twee weken wennen aan het idee kwam Chris met het juiste, niet te weigeren, bod. Zelfs voor dat bod had ik nog 2 dagen nodig. Mijn gevoel heeft er nog wat moeite mee maar qua waarde denk ik hier een goede deal te maken.

Garcia is natuurlijk een enorm talent en laat dit steeds meer op verschillende terreinen zien. Hij moet echter die stap naar de top nog maken. Bij Movistar krijgt hij deze kans doordat hij kopman zal zijn op al zijn parcoursen. Echter vrees ik wel een beetje dat hij in de klassiekers niet goed omringt zal zijn.

Bettiol heeft natuurlijk de stap naar de top gezet en laat keer op keer zien er te staan in belangrijke finales. Hij heeft een sterk collectief om zich heen bij EF en lijkt de komende jaren stabiel mee te gaan draaien in de top. Uiteindelijk heb ik voor deze zekerheid gekozen.

Bedankt voor de onderhandelingen en vooral het geduld!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ABS - CEP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal UNI - MAP
» Deal SKY - SAL
» DEAL UNO - TIS
» Deal MOL - COR
» Deal CAN - PDM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum