Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal UNO-IAM

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

Deal UNO-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNO-IAM   Deal UNO-IAM Emptyvr 29 okt - 17:40:12

Naar Uno-x: Cattaneo, Mattia+ Gallopin, Tony
Naar Iam Cycling: Dainese, Alberto+ Aniolkowski, Stanislaw

Bij deze verlaat naast wat stoppende oudjes nog een duo 30+'ers mijn team. Allereerst Cattaneo, de laatbloeier die een fantastische plek 12 in de Tour kon bemachtigen. Daarnaast reedt hij leuke klassementen en tijdritten bijeen. Hij zal helaas bij IAM cycling vertrekken. Iam cycling is bezig om de ploeg flink te verjongen. Daarom mag Cattaneo de volgende jaren elders gaan scoren. Hij zal samen met Tony mijn team verlaten. Door veel blessures kon hij dit jaar weer weinig punten bij elkaar fietsen. Bij Trek zal hij nog wel wat vrijheid krijgen, maar zal zijn leeftijd niet mee hebben. Daarom mocht hij van mij gaan.
Daarvoor terug komen 2 jonge Sprinters. Dainese reedt al een paar keer podium in de Vuelta. Hopelijk kan hij dit voort zetten en volgend jaar voor etappe winst gaan in de grote rondes. Aniolkowski komt daarnaast ook aansluiten. Er vanuit gaande dat hij bij bingoal gaat verlengen heb ik ook een renner voor de Belgische 1.1 koersen. Ik hoop dat hij daar leuk kan scoren de komende jaren en wellicht nog een stapje omhoog gaat.
Bedankt voor de snelle en goede onderhandeling. Thomas is back!
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 779
Join date : 25-10-21
Age : 26

Deal UNO-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNO-IAM   Deal UNO-IAM Emptyvr 29 okt - 17:50:41

Deal klopt!

Mijn eerste deal op WK3. Een deal met weinig risico voor mijzelf. Melvin was er als een van de eerste bij en direct concreet over Dainese.

Dainese en Aniolkowski twee sprintertjes waar nog wel wat rek op zit, maar ik betwijfel hoeveel rek dat is. Zelf heb ik geen geweldig gevoel bij Dainese en hem dan nu verkopen na een goede Vuelta en een degelijk jaar lijkt mij dan ook de beste optie.

Aniolkowski vind ik lastig inschatten, heeft een goed jaar gehad voor een CT renner en de veilige optie is dan ook altijd verkopen naar mijn mening.

Gallopin haal ik puur vanwege zijn 95 SV, misschien dat hij er nog wat boven op kan doen volgend jaar. Cattaneo heb ik al vaker gekocht en hij mag bevestigen dat dit jaar geen toeval was. Daarbij komt hij ook met nog een hoop ruimte om zijn SV te verbeteren (richting 50-60 mil moet te doen zijn).

Als Dainese door blijft groeien is dit uiteraard een goede deal voor Melvin. Mijn upside is een stuk lager, maar daarbij komt ook een stuk meer zekerheid en hopelijk 95 mil voor de neo in een jaar of twee.

Melvin bedankt voor de onderhandelingen, deze keer geen maanden praten over +5 of +4,3 of +3,7 of +2,3 :-)

Thomas

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2102
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deal UNO-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNO-IAM   Deal UNO-IAM Emptyvr 29 okt - 19:43:05

Deal besproken en akkoord @WCEendT

MelvinBraam, Mochie07 en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 993
Join date : 09-11-19

Deal UNO-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNO-IAM   Deal UNO-IAM Emptyvr 29 okt - 20:02:19

ben_pronk schreef:
Deal besproken en akkoord @WCEendT

Ja? Eendje een coach nodig? 😂😂😂

kschiffmacher en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal UNO-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNO-IAM   Deal UNO-IAM Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal UNO-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - MAP
» Deal TEL - GBM
» Deal PDM - BIA
» Deal AND - UNI
» Deal MUN - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: