Deal klopt!
Mijn eerste deal op WK3. Een deal met weinig risico voor mijzelf. Melvin was er als een van de eerste bij en direct concreet over Dainese.
Dainese en Aniolkowski twee sprintertjes waar nog wel wat rek op zit, maar ik betwijfel hoeveel rek dat is. Zelf heb ik geen geweldig gevoel bij Dainese en hem dan nu verkopen na een goede Vuelta en een degelijk jaar lijkt mij dan ook de beste optie.
Aniolkowski vind ik lastig inschatten, heeft een goed jaar gehad voor een CT renner en de veilige optie is dan ook altijd verkopen naar mijn mening.
Gallopin haal ik puur vanwege zijn 95 SV, misschien dat hij er nog wat boven op kan doen volgend jaar. Cattaneo heb ik al vaker gekocht en hij mag bevestigen dat dit jaar geen toeval was. Daarbij komt hij ook met nog een hoop ruimte om zijn SV te verbeteren (richting 50-60 mil moet te doen zijn).
Als Dainese door blijft groeien is dit uiteraard een goede deal voor Melvin. Mijn upside is een stuk lager, maar daarbij komt ook een stuk meer zekerheid en hopelijk 95 mil voor de neo in een jaar of twee.
Melvin bedankt voor de onderhandelingen, deze keer geen maanden praten over +5 of +4,3 of +3,7 of +2,3 :-)
Thomas