Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal: MAP - AST

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal: MAP - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal: MAP - AST   Deal: MAP - AST Emptyvr 30 sep - 14:43:34

Naar MAP: M Cort + 5
Naar AST: P. Bauhaus

Tijd voor verandering bij team Astana! Bauhaus komt ons team versterken. We zochten al een tijdje naar een nieuwe topsprinter en dat hebben we in Phil gevonden.
Dit jaar is die beter dan ooit en verwacht dat dit misschien nog wel zal doorzetten. Zijn contractverlenging zegt ook iets over het vertrouwen. Die cash was misschien niet nodig maar soms ben ik iets te impulsief! Over die 5 mil kom ik wel heen.

Dank Nathanael en veel succes met het Deense beest!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal: MAP - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal: MAP - AST   Deal: MAP - AST Emptyza 1 okt - 9:53:35

Yes eindelijk weer eens wat tijd gevonden voor een dealtje, wellicht volgen er snel meer.

Bauhaus heeft een prima seizoen gedraaid, had hem prima willen houden maar soms is het leuk om wat te veranderen. Heb genoeg sprinters dus het is leuk om een ander type renner te volgen. Cort is een renner waar ik nog wel een keer een uitschieter van verwacht de komende jaren. Daarom deze deal. Hij vertegenwoordigt ook nog eens iets meer zekere waarde. Is wel wat ouder maar ik hoop dat hij nu nog een paar jaar gaat knallen. Vind het altijd al een gave renner dus dan is het leuk zo'n deal te maken. Ben bedankt de onderhandelingen waren weer soepel.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal: MAP - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - MAP
» Deal TEL - GBM
» Deal PDM - BIA
» Deal AND - UNI
» Deal MUN - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum