Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal One - PSL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kozer90

Kozer90


Posts : 229
Join date : 24-08-22
Age : 33
Location : Kampen

Deal One - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Deal One - PSL   Deal One - PSL Emptyzo 11 feb - 14:05:00

Naar ONE: Andreas Leknessund
Naar PSL: Walter Calzoni en Nicolo Buratti

De vertrekkende renner is Andreas Leknessund. Gehaald na de Giro als kopman. Dacht dat hij een mooie route zou krijgen bij DSM, maar dat werd uiteindelijk UNO-X. Ik denk dat hij daar zeker een goede kopman gaat worden en verzekerd is van startplekken in grote rondes. Met een aardige tijdrit zal hij altijd wel mee doen voor een top 10 plek daar. Na zijn Giro is hij een beetje aan de sukkel geraakt en daar is hij ook nog niet echt over heen. Ik ben dus heel benieuwd welke kant het op zal vallen met hem. Daar ik dit jaar toch niet echt mee zal gaan doen met punten, vond ik het niet erg om hem te laten gaan. Zijn waarde in deze deal richt rond de 150 MIL. Heb wel wat interesse in hem gehad, maar niemand wilde echt doorpakken.

De nieuwkomers zijn Walter Calzoni (90 mil ongeveer) en Nicolo Buratti (60 mil ongeveer). In Calzoni zie ik een talentvolle renner die op meerdere manieren zijn punten kan scoren. Vooral de manier waarop hij 2023 afsloot met meerdere leuke klasseringen in het Italiaanse najaar maakt hem een zeer interessante renner. Twee jaar jonger ook weer ten opzichte van Leknessund en ik denk dat Calzoni wel zal worden opgepikt door een mooie WT ploeg. Past ook bij mijn strategie in het spel. Om de deal rond te maken hebben we ook Buratti toegevoegd aan deze deal. Dat zal de pasmunt zijn voor wie deze deal uiteindelijk goed gaat uitpakken. Mocht er weinig meer uit gaan komen dan dat hij nu laat zien, dan trek in aan het kortste eind, maar als hij doorbreekt kan deze deal wel eens heel goed uitpakken.

Bedankt voor de onderhandelingen en succes met Leknessund bbflood
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 588
Join date : 28-01-20

Deal One - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal One - PSL   Deal One - PSL Emptyzo 11 feb - 14:13:33

Deal klopt.

Ik citeer even vanuit de deal van flowtosti op wk2 van 7 april 2023:

Ik vind Leknessund nog altijd een hele talentvolle renner die zich gestaag ontwikkelt. Renners van DSM bestormen zelden de toppen van de wielrennerij, maar ontwikkelen zich volgens een vastgesteld plan. Stiekem lukt het DSM best vaak goede renners af te leveren aan andere ploegen, die daar uitgroeien tot scorende renners. Ik hoop dan ook dat Leknessund na dit jaar ergens anders komt te rijden en dan kan het alsnog snel gaan. Jumbo wordt al genoemd, wat natuurlijk helemaal geweldig zou zijn.

Bij de junioren en beloften was Leknessund vaak bij de top5 in heuvelkoersen, ITT's en klassementen. Een mooie combi voor dit spel, als het hem op termijn lukt dit ook bij de profs te doen. Voorlopig is hij nog wat wisselvallig.


Het is dan geen Jumbo geworden maar UNO-X. Denk ook dat dit beter is. Zal daar veel meer kansen krijgen. Vond de opsomming prima passen bij het gevoel dat ik over Leknessund heb. Daarnaat bewijzen Cort en Kron dat renners uit Scandinavie gewoon door kunnen groeien.

Calzoni is jammer, maar het potentieel bij Leknessund ligt dan hoger naar mijn idee.
OP WK2 werd destijds 180M betaald. Netto kost Leknessund mij maar 135M. Daar durf ik dan wel op in te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal One - PSL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB-SKY
» Deal MUN - SAL
» Deal BIA - UNO
» Deal AND - MAP
» Deal PDM - IAM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: