Deal klopt.
Ik citeer even vanuit de deal van flowtosti op wk2 van 7 april 2023:
Ik vind Leknessund nog altijd een hele talentvolle renner die zich gestaag ontwikkelt. Renners van DSM bestormen zelden de toppen van de wielrennerij, maar ontwikkelen zich volgens een vastgesteld plan. Stiekem lukt het DSM best vaak goede renners af te leveren aan andere ploegen, die daar uitgroeien tot scorende renners. Ik hoop dan ook dat Leknessund na dit jaar ergens anders komt te rijden en dan kan het alsnog snel gaan. Jumbo wordt al genoemd, wat natuurlijk helemaal geweldig zou zijn.
Bij de junioren en beloften was Leknessund vaak bij de top5 in heuvelkoersen, ITT's en klassementen. Een mooie combi voor dit spel, als het hem op termijn lukt dit ook bij de profs te doen. Voorlopig is hij nog wat wisselvallig.
Het is dan geen Jumbo geworden maar UNO-X. Denk ook dat dit beter is. Zal daar veel meer kansen krijgen. Vond de opsomming prima passen bij het gevoel dat ik over Leknessund heb. Daarnaat bewijzen Cort en Kron dat renners uit Scandinavie gewoon door kunnen groeien.
Calzoni is jammer, maar het potentieel bij Leknessund ligt dan hoger naar mijn idee.
OP WK2 werd destijds 180M betaald. Netto kost Leknessund mij maar 135M. Daar durf ik dan wel op in te zetten.